کلاس‌های آموزشی رایگان ویژه درس‌های مختلف پایه‌های دوم تا یازدهم در محله شهرک غرب برگزار می‌شود.

کلاس

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر سرای محله شهرک غرب منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «با حضور تعدادی متخصص درس‌های آموزشی، زمینه‌ای فراهم شده تا کلاس‌های تقویتی در پایه‌های دوم تا یازدهم در سرای محله برگزار شود.»

«علی حاج علیان» افزود: «کلاس‌ها ۳ روز در هفته و روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه به مدت ۷۵ تا ۹۰ دقیقه برگزار می‌شود و برای رعایت فاصله اجتماعی و با توجه به شیوع آنفلوآنزا با تعداد شرکت‌کنندگان هر پایه آموزشی محدوده خواهد بود.»

او درباره هزینه برپایی کلاس‌ها گفت: «گرچه شهرک غرب به‌عنوان محله‌ای اعیان‌نشین و با سطح درآمد بالا معرفی شده اما در این محدوده هم افراد با درآمد کم سکونت دارند که شامل فرزندان خانواده‌های سرایداران، نگهبانان و... می‌شود. به همین دلیل پیش‌بینی شده که کلاس‌های تقویتی برای افراد کم‌بضاعت رایگان باشد. برای سایر شرکت‌کنندگان هم جلسه اول رایگان است و در صورت تمایل به ادامه شرکت در دوره‌های آموزشی هزینه‌شان بر اساس نرخ مصوب دریافت می‌شود.»

مدیر سرای محله شهرک غرب با تأکید بر اینکه درس‌های آموزشی منطبق با کتاب‌های درسی دانش‌آموزان است، ادامه داد: «علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سرای محله شهرک غرب در میدان صنعت، بلوار خوردین، تقاطع بلوار دادمان مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۳۷۶۸۵۱ تماس بگیرند.»

کد خبر 721166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha