شهرداری منطقه٩ با اجرای برنامه‌ای متفاوت و جذاب با عنوان جشنواره «ترش و شیرین» در بوستان شمشیری قصد دارد اوقات خوش و شادی را برای شهروندان ساکن در غرب تهران فراهم کند.

منطقه9

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره پاییزی «ترش و شیرین» کاری خلاقانه است که به ابتکار روابط عمومی و همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه٩ در گذر پاییزی بوستان شمشیری واقع در غرب تهران به زودی برپا خواهد شد.

جشنواره «ترش و شیرین» برای نخستین بار است که در تهران به اجرا درمی‌آید و از اهداف آن می‌توان به‌ فراهم ساختن اوقات شاد و مفرح برای خانواده‌ها، احیای سنت‌های اصیل ایرانی و اسلامی، کمک به کسب‌وکارهای خانگی، حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان محلی و منطقه‌ای اشاره کرد.

طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام‌شده در این جشنواره فرهنگی علاوه بر عرضه محصولات خانگی ترش و شیرین از جمله انواع ترشی و مربا با قیمت مناسب به شهروندان، امکانات و خدمات فرهنگی دیگری نیز مثل گذر پاییزی و... پیش‌بینی شده است.

جشنواره «ترش و شیرین» پایتخت از یکشنبه، ٢٠ آذرماه ١٤٠١ از ساعت ٩صبح تا ١٧بعد از ظهر در بوستان شمشیری منطقه٩ واقع در خیابان شمشیری آماده میزبانی از شهروندان تهرانی است.

کد خبر 726633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha