همشهری آنلاین: اعضای باند بزرگ قاچاق اسلحه در حین معامله 52 قبضه سلاح جنگی از سوی مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان تهران در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: مامورین پلیس اطلاعات تهران طی انجام کارهای اطلاعاتی مطلع شدند که یک شبکه بزرگ قاچاق اسلحه در سطح استان تهران در امور تهیه و توزیع سلاح و مهمات جنگی فعالیت دارند که به دنبال این امر، شناسایی اعضای این باند و متلاشی کردن آن در دستور کار مامورین قرار گرفت.

سرهنگ نادر سرکاری ادامه داد: پس از حدود یک ماه کار اطلاعاتی مشخص شد مرکز باند یادشده در شهرستان کرج است و لیدرهای اصلی آن نیز مقیم این شهرستان هستند که پس از این امر، با شناسایی اعضای این باند و مخفی گاه آنها کلیه تردد و فعالیتهایشان تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت.

وی افزود: روز 26 دی ماه سال جاری باخبر شدیم که قرار است یک محموله بزرگ تسلیحات جنگی در یکی از مخفیگاههای یادشده مورد معامله قرار گیرد که پس از این امر با محاصره منطقه مورد نظر، مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت سه ساعت همه ترددهای اعضای باند را تحت کنترل قرار دادند، تا این که ساعت سه بامداد، سه نفر از اعضای اصلی باند که قصد معامله اسلحه جنگی از نوع کلت کمری را داشتند شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنها 52 قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه اقلام کشف شده، پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد خبر 73195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز