هوای تهران در بسیاری از روزهای سال آلوده است، به‌خصوص این‌روزها که بسیاری از شهروندان را خانه‌نشین کرده است.

منطقه 6

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از سیاست‌های مدیران شهری معمولا در هر دوره‌ای ترویج استفاده از حمل‌ونقل پاک است و رونق دوچرخه‌سواری با ایجاد مسیرهای دوچرخه در جای‌جای پایتخت، اضافه کردن اسکوتر به این ناوگان و برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در پارک‌های ترافیک تکمیل‌کننده این سبک از حمل‌ونقل پاک است که برای تشویق شهروندان انجام می‌شود.

پارک آموزش ترافیک شیخ بهایی یکی از پارک‌هایی است که با همین هدف و برای آموزش‌های ترافیکی مثل آموزش ایمنی در عبور و مرور، رعایت اصول و قوانین و مقررات رانندگی و...  فعالیتش را سال ۱۳۸۵ آغاز کرد.

این پارک که در شهرک والفجر، میدان شقایق، قرار دارد، تنها پارک ترافیک تهران است که در کنار آموزش دوچرخه‌سواری، اسکوترسواری را هم رایگان آموزش می‌دهد، آن هم با استفاده از اساتید معتبر دارای مدرک مورد تایید سازمان حمل‌ونقل ترافیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری. در ٣ سطح مقدماتی، پیشرفته و شهری و برای همه گروه‌های سنی بانوان و آقایان.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام با شماره ٨٨٠٦٠٦٨٠ تماس بگیرند. بعد از اینکه ظرفیت کلاس‌ها تکمیل شد در یکی از روزهای هفته می‌توانید در کلاس‌های رایگان شرکت کنید و آموزش‌ ببینید.

  

کد خبر 732315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha