چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

برای توانمندسازی نوجوانان و کشف استعداد و همچنین تقویت تمرکز و حافظه، فرهنگسرای انقلاب اسلامی کارگاه آموزشی تیراندازی با کمان و تفنگ بادی را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، این دوره‌های آموزشی کلاس‌های تیراندازی با کمان برای رشد فیزیکی و ذهنی کودکان و نوجوانان بسیار مفید است و ورزشی است که آرامش به ارمغان می‌آورد. در این ورزش رقیب اصلی، خود انسان است. تمرکز در این ورزش نقش اساسی را ایفا می‌کند. تیراندازی با کمان در درمان اختلالات تمرکز حواس نیز نقش مهمی دارد. بسیاری از والدین فرزندانشان را که دچار حواس‌پرتی هستند به پرداختن به این ورزش تشویق می‌کنند.
در این دوره‌ ایستادن، استقرار، نحوه قرارگیری انگشتان بر روی زه کمان، نحوه قرارگیری دست بر روی کمان، نحوه کشیدن زه کمان، نحوه قرارگیری زه کمان بر روی صورت، نحوه صحیح نگه داشتن کمان در دست، نشانه‌گیری، رهاکردن تیر و تعقیب تیر تا هنگام برخورد آموزش داده می‌شود.
همچنین دوره تیراندازی با تفنگ بادی در دو سطح مقدماتی و پیشرقته آموزش داده می‌شود. نفرات برتر هر دو رشته به مسابقات استانی و کشوری معرفی می‌شوند. این دوره‌ها روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه نواب، ابتدای خیابان کمیل شرقی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۱۵۶۹۵ تماس بگیرند.
 

کد خبر 733872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha