یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۵ - ۰۸:۳۱
۰ نفر

تیم ملی والیبال ایران با وجود به همراه بردن 14بازیکن به ژاپن برای مسابقات جهانی 2006، ترکیب 12 نفره خود را در همین تهران شناخته است.

برخلاف آنچه که گفته می شود 48 ساعت قبل از آغاز مسابقات در ژاپن اسامی 12 بازیکن به کمیته برگزاری بازی ها داده خواهد شد، داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال شنبه 13 آبان اسامی دو بازیکن جایگزین را از جمع 14 بازیکن حاضر اعلام داشت. امیرحسین منظمی و محسن عندلیب دو بازیکنی خواهند بود که در ژاپن بازی نخواهند کرد و احتمال حضور این دو در بازی های آسیایی دوحه می رود.

ترکیب نهایی تیم ملی
بازی سازها: امیرحسینی و محمد شریعتی قدرتی
دریافت کننده ها: پیمان اکبری، محمد ترکاشوند، محمد محمدکاظم و آرش صادقیانی.
سرعتی زن ها: علی رضا نادی، محمد منصوری، داود مقبلی.پشت خط زن ها: بهنام محمودی و سیدمهدی بازارگرد. لیبرو: فرهاد ظریف. سرمربی: میلورادکیاچ. مربیان: امیرحیدری و ایرج مظفری. سرپرست: امیرخوش خبر.
داور اعزامی: فرهاد شاهمیری

ایران سید دوم در بازی های دوحه
براساس اعلام کمیته برگزاری والیبال بازی های آسیایی دوحه تیم ملی والیبال ایران به عنوان سید دوم بازی ها انتخاب شده است. تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین و قزاقستان با بازگشت از مسابقات جهانی ژاپن پس از سید بندی حریفان خود را خواهند شناخت. با توجه به انتخاب کره جنوبی به عنوان تیم مدافع قهرمانی و سید یک، تیم های ایران، ژاپن، چین و کره جنوبی به ترتیب سید های دوم تا پنجم را تشکیل می دهند که تیم ایران براین اساس با تیم قزاقستان روبه رو خواهد شد. تیم ایران درصورت برتری کره مقابل تیم اول گروه E در بازی نیمه نهایی با قهرمان دوره پیش بازی خواهد کرد.

کد خبر 7364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز