شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
۰ نفر

این روزها در مسجد امام رضا(ع) محله المپیک برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برای بانوان برگزار می‌شود. «فراهانی» امام جماعت مسجد معتقد است مسجد بهترین مکان برای انجام فعالیت‌ها فرهنگی است.

مسجد امام رضا

به گزارش همشهری آنلاین، فعالیت‌های فرهنگی مسجد امام رضا(ع) از اذان صبح شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد، به همین دلیل بانوان بسیاری از این فعالیت‌ها بهره می‌برند. فراهانی، امام جماعت مسجد امام رضا(ع) درباره این فعالیت‌ها توضیحات بیشتری ارائه می‌دهد: «اکنون بانوان در جامعه در عرصه‌ها مختلف مانند پزشکی، صنعت و ... موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند و این نشان دهنده استعداد و شکوفایی زنان است. اسلام علم را همانطور که برای مردان واجب دانسته، برای بانوان هم به همان اندازه ضروری می‌داند. برهمین مبنا بخش فرهنگی در مسجد راه‌اندازی شده و در اختیار بانوان قرار گرفته‌است.»

به گفته فراهانی، اکنون در این مسجد باتوجه به نیازهای بانوان دوره‌ها و جلسات مختلف مانند روانشناسی، تفسیر و قرائت قرآن، طب سنتی و ... برپا می‌شود. بانوان برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های مسجد امام رضا(ع) می‌توانند هرروز به بخش آموزش و فرهنگ این مسجد مراجعه و در دوره‌ها و کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

کد خبر 742044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha