نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازگشت ارجائی به شهرداری مشهد حتی در صورت تبرئه به کلی منتفی شده و فهرست جدید ۲۹ نفره گزینه‌های شهرداری مشخص شده است.

مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، مجید دبیریان روز سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت فرایند انتخاب شهردار مشهد گفت: روز گذشته در نشست اعضای شورای شهر لیست ۲۹ نفره منتخب اعضای شورا ارائه و مقرر شد از بین آنها هشت نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: در میان گزینه های مطرح شده شخصیتهای ملی، استانی و بومی مشهد وجود دارد، البته گزینه هایی نیز از سوی برخی اعضا مطرح شده که بیشتر در حد شوخی و رابطه شخصی برخی همکاران است برخی گزینه‌ها نیز رگه های اصلاح طلبی دارند و این در حالی است که در شورای انقلابی باید گزینه هایی مطرح شوند که مورد تایید افکار عمومی باشد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، گزینه نهایی شهرداری مشهد تا پایان سال و قبل از اتمام سه ماه فعالیت قانونی سرپرست شهرداری مشخص می شود.

۲۹ دی ماه امسال سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد به دنبال اتهاماتی که به ۲ کارمند این شهرداری وارد شد و پرونده آنها در جریان رسیدگی است از پست خود تعلیق شد.

ارجائی ٢۴ مرداد ماه پارسال با کسب ۹ رای از مجموع آرای ۱۵ عضو ششمین دوره شورای اسلامی مشهد به عنوان شهردار منتخب برای این کلانشهر انتخاب شد.

جواد اصغری اول بهمن ماه کنونی با پیشنهاد و رای اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب شد.

کد خبر 743515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha