دادستان کل کشور گفت: این حقارت و خواری دشمن به این حد رسیده که سرکرده گروهک منافقین را که ۱۷ هزار نفر از جوانان این مرز و بوم را به شهادت رسانیده‌اند را به عنوان رئیس جمهور آینده ایران برمی‌گزیند و اینها همه نشان از نصرت الهی است که دشمن این چنین دچار حماقت و حقارت شده است.

محمدجعفر منتظری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در همایش سراسری مجمع رهروان امر به‌معروف و نهی از منکر کشور که به‌منظور تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین و ارتباط آن با امر به معروف و تعامل با دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و مطالبه اجرایی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، ضمن تبریک ایام و اعیاد خجسته شعبانیه و در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت امام مهدی (ارواحناه فداه) اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در جمع شما مطالبه‌گران و آمرین به معروف و ناهیان از منکر بوده و انشالله که بتوانیم همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم به فرایض دینی عمل کرده و احیاگر احکام دین مبین اسلام باشیم.

دادستان کل کشور گفت: فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر از یک جایگاه بسیار والا در شریعت اسلام برخوردار است به طوری که باید گفت امر به‌معروف و نهی از منکر پایه و اساس همه فرایض دینی است و اگر این فریضه مقدس نباشد سایر احکام الهی تعطیل خواهد شد.

بخشی از صحبت‌های دادستان کل کشور را در ادامه بخوانید:

*همه وظیفه داریم از آمران به‌معروف و ناهیان از منکر حمایت کنیم . بحث امر به‌معروف و نهی از منکر یک امر گسترده و بزرگ است که در کشور جای کاری زیادی برای اجرای این فریضه مقدس وجود دارد و همه باید به اهمیت آن عنایت داشته باشند. اکنون نقش و جایگاه این فریضه الهی در کشور بسیار ناچیز است و مورد توجه به صورت مناسبی قرار نگرفته است.

*بخشی از فساد موجود در بخش‌های مختلف همچون بازار، ادارات، خیابان‌ها و … را ناشی از عدم توجه به موضوع امر به‌معروف و نهی از منکر است. باید با یک تدبیر و برنامه‌ریزی اصولی وارد این عرصه شده و با احتیاط و تدبر قوی به این موضوع پرداخته شود و اگر به صورت فردی در این عرصه وارد شدیم نباید از خدعه و نیرنگ دشمنان و بداخلاقی‌های احتمالی هراسی داشته و بدانیم که اگر خداوند متعال را مدنظر قرار دهیم نصرت الهی به کمک ما خواهد آمد و به اهداف و نیات خیر خود دست خواهیم یافت.

*اکنون دشمن سرتا پا مسلح که لحظه‌ای از توطئه و فشار حداکثری به نظام اسلامی ما عقب نمی‌نشیند به آن ذلالت و خواری افتاده که دست به دامان یک عنصر بی خاصیت و بی ارزش که نه خودش و نه خاندان منحوسش چیزی جز ظلم و فلاکت برای مردم ما تداعی نمی‌کند شده است که شاید بتواند از طریق این غارتگر و مزدوران مواجب بگیرش که دور او حلقه زده‌اند خود را از منجلابی که خود آن را ساخته نجات دهد.

*این حقارت و خواری دشمن به این حد رسیده که سرکرده گروهک منافقین را که ۱۷ هزار نفر از جوانان این مرز و بوم را به شهادت رسانیده‌اند را به عنوان رئیس جمهور آینده ایران برمی‌گزیند و اینها همه نشان از نصرت الهی است که دشمن این چنین دچار حماقت و حقارت شده است.

کد خبر 745658
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha