همشهری آنلاین: نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی جام یادگار امام در قزوین مشخص شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از قزوین، در وزن 55 کیلوگرم محمد فقیری ازتهران اول شد، حمیدزارع ازفارس دوم ومصطفی قاسمی راد از خوزستان و محسن رحمتی ازلرستان به صورت مشترکً سوم شدند.

همچنین در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا قضایی از تهران مقام اول را بدست اورد، حامد بابازاده از کرج مقام و ایمان داوری از فارس و عبدالمحمد پاپی از خوزستان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

دروزن 66 کیلوگرم امیرنوروزی وعباس محب تاش هردوازفارس به ترتیب اول ودوم شدند، صابر میرزاده ازمازندران ومحمد محمدعلیپور ازاردبیل هم به صورت مشترکً سوم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم مسلم رنجبر از تهران مقا م را کسب کرد و خلیل عبداللهی از تهران در جای دوم ایستاد و محمد خزایی از مازندران و محمد باقر زارع از فارس به صورت مشترک سوم شدند.

دروزن 84 کیلوگرم مجتبی کریم فر وایمان بهرام سری هردوازخوزستان به ترتیب اول ودوم شدند، داوداخباری ازتهران وعلی قیطاسی ازفارس هم به صورت مشترکً درسکوی سوم قرارگرفتند.

در وزن 96 کیلوگرم امیر علی اکبری از تهران اول شد، داود گیل از مازندران دوم و رضا  قرضی‌زاده از اردبیل و علی علی یاری از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 120 کیلوگرم بهنام مهدی زاده ازتهران اول شد، بهروزیوسفی ازمازندران دوم شد ومجتبی اسلامی ازمازندران واسماعیل نظری ازتهران مشترکاً سکوی سوم را تصاحب کردند.
نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها برای پوشیدن دوبندة تیم ملی با کشتی گیران برگزیده‌ای که ازسوی فدراسیون کشتی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، رقابت خواهند کرد.

این مسابقات با حضور 161 کشتی گیراز 24 استان کشور به مدت 2 روز در قزوین برگزار شد

کد خبر 74941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز