امروزه مشتریان به دنبال خرید راحت و امن اینترنتی هستند. فروش اینترنتی یکی از روش­های افزایش بازدهی فروشگاه فیزیکی­ است. همچنین با راه اندازی آن اعتبار بیشتری را برای خودتان در بازار جهانی رقم زده ­اید.

image-20230318090537-1.jpeg

ارزان بودن هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از مشخصه­ های بارز راه اندازی وبسایت است. این هزینه در مقایسه با کسب و کار فیزیکی بسیار ناچیز است.  به طوری که با ۲ میلیون تومان هم می­ توانید یک وبسایت خوب برای خودتان راه اندازی و محصول ارائه دهید. چه می­شود اگر کسب و کارتان را با روش­ های نوین معرفی کنید و برای رفاه مشتریان مواردی را ارائه دهید که جذب کننده هم باشد. مثلا برای جلب اعتماد مخاطبین خود، تماس رایگان و مشاوره تلفنی قرار دهید.

البته همه اینها در عین حال که باعث فروش بیشتر می­شود، هزینه طراحی سایت را نیز بالا می­برد. گرچه حتی با وجود این افزایش هزینه باز هم شما در صرفه جویی سرمایه چند پله بالاتر قرار دارید.  از طرفی وارد دنیایی از کاربران مجازی که دنبال محصول شما باشند، شده ­اید.

در ادامه درباره هزینه­ های طراحی سایت در portal و عوامل مؤثر بر آن اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد که بر انتخاب روش طراحی سایت نیز تأثیر بسزایی دارد.

عوامل مؤثر بر هزینه ساخت فروشگاهی اینترنتی

هزینه ای که صرف معرفی وبسایت برای فروش بیشتر می­شود، خیلی کمتر از هزینه­ ی یک بیلبورد تبلیغاتی است. شما همان ابتدا با ایجاد یک سایت فروشگاهی مزایایی را به دست آورده ­اید، مثل: پیدا کردن مخاطبین وبسایت، فروش بیشتر و اعتماد سازی برای مشتریان.

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی به عواملی بستگی دارد، مانند:

ـ نوع هاست و دامنه

ـ سیستم مدیریت محتوا و محتوا سازی برای جذب مخاطب

ـ ظاهر شدن در رتبه یک گوگل

ـ ظاهر و قالب اختصاصی

ـ برون سپاری مدیریت وبسایت

ـ پشتیبانی ۲۴ ساعته وبسایت برای جلب مخاطب

ـ قرار دادن امکانات اختصاصی برای وبسایت (مثل گردونه شانس)

ـ تبلیغات وبسایت برای بیشتر دیده شدن (بنر، رپورتاژ)

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با سایت ساز

سایت ساز یک پلتفرم جامع و تخصصی برای راه اندازی و مدیریت یک وبسایت توسط اشخاص معمولی یا حرفه­ ای در کمتر از نیم ساعت است. امکانات یک سایت ساز تعیین کننده هزینه آن است. سایت ساز پرتال، ۵۰ قالب متنوع دارد، اما ممکن است تصمیم بگیرید که قالب و ویترین فروشگاه­تان را به گونه ­ای دلخواه بسازید، پس باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هزینه طراحی سایت فروشگاهی با سایت ساز پرتال بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون است.

این تعرفه فقط مخصوص هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی از جمله خرید هاست و دامنه است. با امکانات این سایت ساز خودتان به راحتی می­توانید مدیریت و راه اندازی آن را به عهده بگیرید، چون کاربری آسانی دارد. بنابراین هزینه ­ی اضافی برای طراحی سایت از دوشتان برداشته خواهد شد.

ساخت فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با ورد پرس

اگر بخواهید یک سایت با قالب وردپرسی داشته باشید؛ مسلما یا باید خودتان دست به طراحی شوید یا اینکه هزینه ای را برای طراحی وبسایت در نظر بگیرید. راه اندازی وب سایت با قالب وردپرس نسبت به سایت ساز هزینه بیشتری دارد. دامنه، هاست، افزونه، قالب وردپرس و هاست عواملی تعیین کننده هزینه طراحی سایت با وردپرس خواهد بود.

تعرفه سایت فروشگاهی با وردپرس از قرار زیر است:

ـ یادگیری آموزش طراحی با وردپرس:

هزینه آموزش بین ۱ میلیون تا ۵ میلیون

ـ خرید دامنه:

دامنه ایرانی ir: ۲۰,۰۰۰ تومان

دامنه خارجی co،com،net،org: شروع قیمت تقریبا از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

نکته: دامنه های ایرانی ارزان و دامنه های خارجی گرانتر است.

ـ خرید هاست:

بازه قیمتی از ۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

نکته: قیمت هاست به مقدار حافظه و امنیت بستگی دارد.

ـ قالب ورد پرس:

هزینه طراحی اختصاصی قالب ورد پرس از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان شروع می شود.

خرید افزونه:

قیمت افزونه بسته به امکانات سایت، متفاوت است. این بازه ممکن است به صورت رایگان یا با هزینه­ های سنگین ۱۰۰ میلیون تمام شود.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی پیشرفته یا اختصاصی

سایت های اختصاصی یک مسیر سفارشی سازی وبسایت فروش اینترنتی بسته به نیاز و نوع محصول قابل ارائه است. در این نوع سایت ­ها به دو روش می­ توانید عمل کنید:

ـ استفاده از کدنویسی پیچیده برای ایجاد سایت + کدنویسی برای قالب سایت

ـ استفاده از کدنویسی پیچیده برای ایجاد سایت + قالب آماده ورد پرس

هر کدام از موارد بالا تأثیر بسزایی در هزینه طراحی سایت فروشگاهی شما خواهد داشت. بنابراین اگر کسب و کار کوچکی ندارید و نمی­خواهید مجبور به پرداخت هزینه ­های سنگین از همین ابتدا شوید، پیشنهاد ما سایت ساز است. برای اطلاع از تعرفه ­های سایت ساز پرتال اینجا کلیک کنید و با مقایسه امکانات و هزینه ­ها انتخاب بهتری داشته باشید.

ساخت فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

هزینه ساخت سایت فروشگاهی اختصاصی

تعرفه ساخت سایت فروشگاهی با پلاگین و هاست اختصاصی مبلغی حدود۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. این موارد در افزایش هزینه طراحی سایت اختصاصی تأثیر گذار است:

۱ـ قالب کدنویسی: اگر بخواهید که طراحی سایت را با کدنویسی اختصاصی برای داشتن امکانات خاص شروع کنید، مشکلی نیست، می توانید هزینه بیشتری کنید و امکانات بیشتری داشته باشید. اما اگر بخواهید یک قالب اختصاصی داشته باشید، یعنی ویترین فروشگاه­تان را به یک برنامه نویس بدهید که صفر تا ۱۰۰ کدنویسی کند، هزینه طراحی بالاتر خواهد رفت.

۲ـ وقتی قالب یا کدنویسی پیچیده روی وبسایت خود اعمال کنید به نوعی کار را به صورت تخصصی ارائه داده­ اید و حال باید یک مدیر وبسایت نیز برای اداره آن قرار بدهید، چون خودتان امکان مدیریت آن را ندارید و آشنایی به کدنویسی ­ها نداشته و با کاربری آسانی روبرو نخواهید شد. بنابراین هزینه طراحی بالاتر خواهد رفت.

۳ـ با قالب و طراحی کدنویسی حالا دیگر نه تنها نمی­توانید آن را مدیریت کنید، بلکه اگر مشکل کوچکی در هر ساعت از شبانه روز برای سایت­تان بیفتد، قادر به رفع آن نخواهید بود. در این صورت نیازمند پشتیبان سایت حرفه­ ای برای رفع مشکلات سایت در هر ساعت شبانه روز هستید و به این شکل هزینه دیگری روی دوشتان خواهد بود.

کد خبر 749557

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha