سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور اعلام کرد و از بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق در بعضی استان‌ها خبر داد.

وزش باد شدید

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز شنبه‌ در شمال شرق‌ و شرق‌ کشور وزش‌ باد پدیده حاکم‌ است. در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود.

یکشنبه‌ شمال آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان و مازندران به‌ویژه در ساعات‌ بعدازظهر وزش‌ باد، کاهش‌ نسبی‌ دما و ابرناکی‌ همراه با بارش‌ باران پشی‌بینی‌ می‌شود. همچنین‌، با گذر امواج‌ کم‌دامنه‌ از جنوب‌ کشور در ارتفاعات‌ کرمان افزایش‌ ابر، وزش‌ باد و رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

دوشنبه‌، علاوه بر سواحل‌ شمالی‌ در آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌، بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود. در ضمن‌، در ارتفاعات‌ جنوب‌ کرمان و شمال هرمزگان، نقاطی‌ از خراسان جنوبی‌ و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ انتظار می‌رود.

طی‌ ۳ روز اخیر خلیج‌فارس‌، تنگه‌ هرمز و دریای عمان مواج‌ است.

سه‌شنبه‌ در مازندران، غرب‌ گلستان، شرق‌ فارس‌، جنوب‌ کرمان، شمال هرمزگان و نیمه‌ جنوبی‌ سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات‌ بعدازظهر رگبار و رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقتی‌ رخ‌ می‌دهد و در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام و پایدار حاکم‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در مناطق‌ ذکرشده بارش‌ پراکنده و خفیف‌ انتظار می‌رود. علاوه بر این‌، ارتفاعات‌ واقع‌ در جنوب‌ آذربایجان غربی‌، کردستان، زنجان و قزوین‌ رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

کد خبر 753854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha