سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در برخی از استان‌های کشور خبر داد.

ارسباران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (دوشنبه، یکم مردادماه) در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و ارتفاعات کرمان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین امروز در برخی نقاط شمال کردستان و همدان در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

سه شنبه تا پنج شنبه (۲ تا ۴ مرداد) در برخی نقاط واقع در شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز (جمعه. پنجم مردادماه) در شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز کشور واقع در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (سه‌شنبه، دوم مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (چهارشنبه، چهارم مردادماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 868442
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha