گروه اقتصادی: برنامه‌ریزی برای توزیع کارت های هوشمند سوخت توسط پست به تدریج و براساس اولویت تعیین شده از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است و هیچ یک از دارندگان خودرو در این زمینه نباید نگرانی داشته باشند.

محمد حسن محبی مدیرعامل شرکت پست در گفتگو با خبرنگار ما افزود: تغییر نشانی و یا افرادی که در هنگام توزیع کارت خودرو خریداری می‌نمایند می‌توانند بار دیگر ثبت‌نام کنند و یا با مراجعه به مراکز پستی تغییر نشانی خود را اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: که زمان ثبت‌نام  مجدد برای کارت هوشمند و یا مراجعه برای اعلام تغییر نشانی از سوی نهادهای مسئول اجرای طرح برای اطلاع عموم اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یک کمیته متشکل از نمایندگان پست ، نیروی انتظامی و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بر کار توزیع نظارت دارند و پست تنها مسئول توزیع کارت هاست و در زمینه دیگر امور کارت هوشمند هیچ مسئولیتی ندارد.

وی در این مورد که کارت افرادی که در این مرحله نشانی‌شان تغییر کرده است چه سرنوشتی پیدا می‌کند گفت: کارت درصورت تغییر نشانی و عدم حضور مالک به پست بازگردانده می‌شود و در مرحله بعد که اعلام خواهد شد این افراد می‌توانند با اعلام نشانی جدید کارت را در محل نشانی جدید دریافت دارند.

توزیع کارت به معنای اجرایی شدن آن نیست و زمان اجرای آن نیز پس از پایان مرحله توزیع و دریافت همه دارندگان خودرو و آماده بودن مراحل اجرای آن عملی خواهد شد.

کد خبر 7559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز