چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

اصفهان - خبرنگار همشهری: داماد جوان، پس از آنکه با شلیک گلوله، همسر، پدرزن و خواهرزنش را در ملک‌شهر اصفهان به قتل رساند، دست به‌خودکشی زد.

ساعت 15 و30 دقیقه 29بهمن، صدای شلیک چند گلوله در یکی از کوچه‌های خیابان ناصرخسروی ملک شهر اصفهان به گوش رسید،دقایقی  بعد صدای فریادهای زن صاحبخانه که از خانه به بیرون دویده بود، مردم و پلیس را به صحنه کشاند.

لحظاتی بعد از ورود ماموران به صحنه جنایت، مشخص شد عامل شلیک‌ها داماد خانواده بوده است که پس از آنکه همسر خود را هدف گلوله قرار داده، پدر همسرش و دختر 16ساله خانواده او را نیز در داخل خانه به ضرب گلوله از پای درآورده است به این ترتیب تنها بازمانده، مادر همسر مرد جوان بود که توانسته بود از خانه بگریزد.

در این مرحله در حالی که ماموران قصد داشتند داماد کینه جو را وادار به تسلیم کنند،  وی خانه پدر همسرش را به آتش کشید و در حالی که دود فضا را پر کرده بود وی قصد داشت از پشت بام خانه بگریزد که ماموران وی را ناکام گذاشتند و سرانجام او که دیگر راهی برای فرار نداشت با شلیک گلوله دست به‌خودکشی زد.

با مرگ عامل جنایت، گروه‌های امداد به سرعت وارد عمل شدند اما قبل از آنکه بتوانند کاری انجام دهند هر 3 نفر جان باخته بودند. «قاتل دامادم است، یکسال و نیم قبل با دخترم ازدواج کرد، یک هفته قبل در حالی که آنها اختلاف شدیدی با هم پیدا کرده بودند، دخترمان با حالت قهر به خانه ما آمد، امروز هم دامادمان به بهانه بردن او به خانه ما آمد اما او از قبل نقشه این جنایت را در سر داشت.»

این زن که همسر و2 دختر خود را در این ماجرا از دست داده بود، با بیان این جملات به بازپرس و پلیس جنایی گفت: دامادم همیشه احساس می‌کرد ما در زندگی وی دخالت می‌کنیم ولی هیچگاه اینطور نبود، اما او با همین تصور، نقشه این جنایت خونین را کشیده بود و آن را به اجرا گذاشت.

کد خبر 75616

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز