مجید صالحی که در جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول انتخاب شد، اعلام کرده است این جایزه هنوز به او تحویل داده نشده. همشهری آنلاین موضوع را پیگیری کرده است.

فجر

وجیهه امیرخانی، مجید صالحی در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «شماره ده» ساخته مجید زرگرنژاد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. اما جایزه نقدی که یک دستگاه خودرو بوده است، با گذشت دو ماه هنوز به او تحویل داده نشده است.

صالحی البته در همان مراسم اعلام کرد که جایزه‌اش را به مردم زلزله‌زده خوی تقدیم می‌کند. قرار بود که این جایزه توسط ‌هادی حجازی‌فر که در آن زمان برای کمک‌رسانی به همشهریانش در خوی بوده، به مردم این شهر برسد که حالا صالحی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرده این جایزه هنوز به او داده نشده و نوشته: «ای کاش این کار در شب عید انجام می‌شد تا کمک کوچک و ناچیزی می‌شد برای فرزندان نازنین خوی»

برای پیگیری دلیل این اتفاق با دفتر جشنواره فجر و سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه این جشنواره، تماس گرفتیم. او اعلام کرد: «سازمان سینمایی تمام کارها را انجام داده و برگه معرفی برندگان به دو کارخانه ایران خودرو و سایپا را تحویل برندگان داده است. اما این دو کارخانه هنوز خودروها را تحویل نداده اند.»

یکی دیگر از برندگان جوایز جشنواره فیلم فجر هم که نخواست نامش ذکر شود، به همشهری توضیح داد که روز 27 اسفند معرفی نامه ای از طرف دبیرخانه جشنواره فیلم فجر  دریافت کرده و این نامه را به دبیرخانه سایپا تحویل داده است. او یک شماره‌نامه دریافت کرده و به او گفته شده با او تماس گرفته خواهد شد که هنوز تماسی از سوی سایپا نداشته است.

طی تماسی که با ایران خودرو و سایپا داشتیم، موفق به دریافت پاسخ نشدیم که البته چنانچه پاسخی داشته باشند، آن را درج خواهیم کرد.

مجید صالحی بعد از سال ها فعالیت بازیگری و بازی در فیلم‌های کمدی و چند فیلم غیرکمدی، امسال برای اولین بار جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

کد خبر 756269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    4 0
    چه ماشینی چه کشکی؟برای چی آخه؟بعضی مردم دوتا سه ساله ثبت نام می کنندهنوزماشین بنامشون نیفتاده،اینها مگرتخم دوزرده می کنند؟فیلم بازی کرده پولش را گرفته،بگذاریدکناراین تبعیض ها را،همین کارها را می کنیدکه بعضی از سلبریتی ها فکرمی کنندتافته جدا بافته هستندبعدتوی روتون وامی ایستند