بارسلونا موزه لیونل مسی را در کنار نیوکمپ می‌سازد تا کمک مالی برای انتقال تابستانی اسطوره باشگاه باشد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، در آخرین تلاش برای بازگرداندن لیونل مسی به باشگاه، بارسلونا در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک موزه اختصاصی به منظور جمع‌آوری سرمایه برای نقل و انتقالات باشگاه است.

در حالی که تنها چند ماه از قرارداد مسی با پاری سن ژرمن باقی مانده است و گفته می‌شود این باشگاه با رفتن او مشکلی ندارد، به نظر می‌رسد که بازگشت به باشگاه دوران کودکی او به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که ممکن است چند باشگاه اروپایی سطح بالای دیگر برای امضای قرارداد با مسی رقابت کنند، و با توجه به شرایط اقتصادی حساسی که بارسا در آن قرار دارد، شرایط بازگشت به این تیم کاملاً مشخص نیست.

اقدام دسته‌جمعی در اسپانیا برای بازگشت مسی | راه غیرمنتظره پیدا شد

پس از اینکه گزارش شد خاویر تباس، رئیس لالیگا پیشنهاد یک «طرح امکان‌سنجی» برای بازگشت مسی داده، رسانه اسپانیایی AS راهی را برای دستیابی به این بودجه فاش کرد. تصور می‌شود که طرح‌هایی برای تبدیل مقر قدیمی آکادمی مشهور جوانان، لاماسیا، واقع در کنار نیوکمپ، به موزه‌ای که به قهرمان آرژانتینی آن‌ها اختصاص داده شده، پیشنهاد داده شده است. گزارش شده است که مذاکراتی با یک شرکت مخابراتی برای تحقق بخشیدن به این طرح آغاز شده است.

ایده اصلی این است که این مرکز می‌تواند هزاران گردشگر و هوادار را به خود جذب کند، بنابراین درآمد ثابتی ایجاد می‌کند تا بتواند هزینه خرید ستاره پاری سن ژرمن را تامین کند. اگر این ارقام در محدوده‌های تعیین‌شده اخیر تباس باشد، رئیس لالیگا احتمالاً با توجه به درآمدی که ستاره آرژانتینی برای لیگ به ارمغان می‌آورد (یعنی حقوق تلویزیونی)، این انتقال را تایید خواهد کرد.

خود بارسا اخیراً با بازیکنان فعلی بلوگرانا در مورد بازگشت ستاره خود صحبت کرده است. اما مشکل اصلی بازگشت مسی همچنان مسائل مالی است، در حالی که تمدید با پاری سن ژرمن در این مرحله نیز کاملاً دور از ذهن نیست.

کد خبر 756272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha