شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۰ نفر

خردسالان برای دیدن نمایش موزیکال رفیق خوب یه نعمته از ١٧ تا ٢٨ اردیبهشت به پردیس تئاتر تهران بروند.

999999999999

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش موزیکال "رفیق خوب یه نعمته" کاری از کانون ایران‌دخت پردیس تئاتر تهران در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.
این نمایش با درونمایه آموزشی به تفهیم خصوصیات یک دوست خوب به مخاطب می‌پردازد و برگرفته از کتاب "نمایشنامه‌خوانی آسان" نوشته حسن دولت‌آبادی است که مرضیه آقاسی آن را با فضایی شاد و موزیکال کارگردانی کرده است.
کانون ایران‌دخت، تولیدکننده این اثر، از کانون‌های تخصصی پردیس تئاتر تهران است که در طول یک دوره چند ماهه با حمایت این مجموعه و با استفاده از بازیگران ۵ تا ١٢‌ساله این نمایش را تولید کرده و به مرحله اجرا رسانده است.
هستی ایمانی، سارینا و یوسف بی‌بود، فاطمه و نرگس بی‌پروا، حدیث، حسین و حلما سلیمانی، اسرا سوپزی، حانا، حلما و هلیا طاهری نیز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این نمایش ماجرای مورچه‌ای است که به فکر خوردن عسل است و به نصایح دوستش مورچه بالدار توجه نمی‌کند و در نهایت درگیر مشکلاتی می‌شود که با کمک مورچه بالدار از خطر رها می‌شود.
علاقه‌مندان  برای تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com مراجعه و برای تماشا به مجموعه پردیس تئاتر تهران واقع در مجموعه پردیس تئاتر تهران دربزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه کنند.

کد خبر 758372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha