دانلود قسمت 17 آکتور کامل، دانلود آکتور قسمت ۱۷، دانلود قسمت ۱۷ آکتور کامل، دانلود سریال آکتور قسمت هفدهم، خرید قانونی سریال آکتور قسمت 17 حلال دانلود، دانلود فیلم آکتور قسمت هفدهم، دانلود فیلم ایرانی آکتور قسمت ۱۷، قسمت جدید سریال آکتور را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

عکس

برای دانلود فیلم آکتور قسمت هفدهم 17 به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و هنرمندی نوید محمدزاده، احمد مهران فر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، مهراوه شریفی نیا و… به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • ***********************************************************
  • برای دانلود سریال آکتور قسمت 17 روی لینک زیر کلیک کنید
  • «« دانلود قسمت 17 سریال آکتور »»
  • ***********************************************************

درباره سریال آکتور

قسمت هفدهم 17 سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است. می توان گفت آکتور قسمت 17 یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

روایت سریال آکتور

سریال آکتور قسمت هفدهم 17 ماجرایی درام و خانوادگی دارد و از فراز و نشیب های چند بازیگر با استعداد تئاتر می گوید که پس از یک پیشنهاد کاری به آنها، زندگی آنها درگیر ماجراهای پیچیده ای می شود...

علی، آلما و مرتضی با لباس سه مامور پلیس، زن بیات را به اتهام قتل دستگیر می کنند و بازجویی را آغاز می کنند. وحید که توانسته مریم را از مخمصه نجات دهد به او قول ازدواج می دهد. در همین حین، علی به همراه مرتضی و آلما به عمارت قدیمی ای که غفوری آن را پیدا کرده است می روند تا محل ماموریت جدیدشان را بررسی کنند، در حالی که علاقه آلما به علی نیز آشکار می شود.

  • ***********************************************************
  • برای دانلود آکتور قسمت 17 روی لینک زیر کلیک کنید
  • «« دانلود قسمت ۱۷ آکتور»»
  • ***********************************************************

آکتور قسمت ۱۷ کی میاد؟

سریال آکتور قسمت هفدهم 17 روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 8 صبح پخش می شود.

قسمت هفدهم آکتور چه می شود؟

در قسمت 17 آکتور آلما که متوجه مخمصه‌ای که در آن قرار گرفته است شده، سعی می‌کند فرار کند، اما فایده‌ای ندارد.

قسمت هفدهم آکتور کی میاد؟

قسمت هفدهم 17 آکتور به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح پنج شنبه 28 اردیبهشت قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۱۷ آکتور چی میشه؟

در سریال آکتور قسمت هفدهم 17،  پیشنهاد یک ماموریت جدید، علی را در چالشی جدی قرار می دهد. از طرفی مرتضی که برای شادی سارا تصمیم می گیرد او را ترک کند به پیشنهاد علی به سراغ صمدیان می رود تا از خوشحالی سارا مطمئن شود.

سریال آکتور را از کجا ببینم؟ 

سریال آکتور قسمت هفدهم 17 از پلتفرم فیلیمو و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 17 سریال آکتور

نوید محمدزاده در نقش علی همتی، احمد مهرانفر در نقش مرتضی، هستی مهدوی فر در نقش آلما، هومن برق نورد در نقش صمدیان، سها نیاستی در نقش سارا، گلاره عباسی در نقش مریم، هانیه توسلی در نقش نازی، مهراوه شریفی نیا در نقش خواهر علی، فریده سپاه منصور در نقش بی بی، آرش فلاحت پیشه در نقش وحید و…

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

کد خبر 760922

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha