در تقویم رسمی کشور هر سال با یک روز خاص مواجه می‌شویم که آن روز دختر است و مناسبتش سالروز ولادت حضرت معصومه(ع). بانوی رحمت و برکت. در این روز خجسته و مبارک، مدیران فرهنگی برای دختران شهر تدارک ویژه‌ای می‌بینند؛ مثل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۶.

نیکنام

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : به همت اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۶ و با همکاری اداره‌های اجتماعی نواحی و مدارس، جشنی را به مناسبت ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر با عنوان «آینده شبیه توست» روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، با محوریت اجرای برنامه های شاد و مفرح در بوستان شهربانو منطقه۱۶ واقع در نازی آباد، خیابان شهید علیرضا وفایی برگزار می‌کند.

«سیدمهدی حسینی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۶ در این باره گفت: «اداره امور بانوان این منطقه برنامه‌هایی را به مدت یک روز دربوستان شهربانو برگزار می‌کند. در جشن ویژه دختران با عنوان «آینده شبیه توست» برنامه‌های متنوعی شامل قرائت قرآن و تواشیح، مولودی خوانی، دف زنی، سرود، سخنرانی، برنامه‌های ادبی و هنری برگزار و به شرکت‌کنندگان بسته‌های فرهنگی با محتوای عفاف وحجاب اهدا می‌شود.»

اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۶ در طول سال تحصیلی از طریق ارتباط با مدارس، مشاورانی را در اختیار مدارس قرار دادند و اطلاعاتی را در زمینه عفاف و حجاب به دانش‌آموزان منتقل کردند. همچنین برنامه‌های تورهای یک روزه زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)، امام‌زاده داود(ع)، بهشت مادران، گلگشت ری، شهربانو، قم و جمکران نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره بوده که مورد استقبال آنان نیز قرار گرفته است.
 

کد خبر 761417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha