دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بارسلونا در شب هنرنمایی آگرو و فورلان شکست پرگلی را پذیرفت.

در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال اسپانیا، لالیگا، تیم صدرنشین بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید میهمان تیم آتلتیکو مادرید بود.

 در این دیدار که در حضور 54000 تماشاگر برگزار شد، تیم بارسا ابتدا در دقایق 20 و 31 توسط آنری و مسی به گل رسید. دو دقیقه بعد فورلان یکی از گلها را جبران کرد و آگرو در دقیقه 57 بازی را به تساوی کشاند. دوباره آنری در دقیقه 72 بارسا را پیش انداخت، اما فورلان با یک ضربه پنالتی ( 80 ) بازهم بازی را به تساوی کشید تا اینکه آگرو در دقیقه 90 تیر خلاص را زد تا بارسا را با نتیجه 3 بر 4 به خانه‌اش روانه کند.

 در همین حال رئال مادرید در زمین اسپانیول با دو گل به برتری رسید تا فاصله‌اش را با بارسلونا به چهار امتیاز کاهش دهد.

 اوساسونا نیز در روزی که نکونام و شجاعی را از ابتدا در ترکیب داشت، به نتیجه 1 بر 1در مقابل سانتاندر دست یافت. در این بازی پورتیو از دقیقه 61 به جای شجاعی وارد زمین شد.

در بقیه دیدارهای این هفته نیز آتلتیکو بیلبائو 1 بر 2 مغلوب سویا شد. خیخون با یک گل از مایورکا شکست خورد. آلمریا 2 بر 1 ختافه را برد. نومانسیا با یک گل نتیجه را به لاکرونیا واگذار کرد. مالاگا با دو گل به هوئلوا باخت. والنسیا 1 بر 2 از وایادولید شکست خورد و رئال بتیس سویا با ویارئال به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

در جدول رده‌بندی، بارسلونا با 60، رئال مادرید با 56، سویا با 47 و ویارئال با 42 امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم قرار دارند.

کد خبر 76274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز