روزنامه دی ولت گزارش داد، آنگونه که اداره آمار ویزبادن آلمان به مناسبت نمایشگاه سبیت 2009 در هانوفر (سوم تا هشتم مارس) اعلام کرد، مخاطبان این رسانهها در مقایسه با سال 2007 حدود 38 درصد افزایش داشته است.
بر این اساس، سال گذشته یک پنجم افراد بالای 10 سال از اینترنت برای استفاده از رادیو و تلویزیون استفاده کردند. 2007 این رقم 14 درصد بود.
جوانان بیش از دیگر گروههای سنی از رادیو و تلویزیون اینترنتی استفاده کردند. بیش از 39 درصد بین 16 تا 24 سال از این امکان استفاده کردهاند. این رقم در میان افراد بالای 45 سال کمتر است به طوری که فقط 13 درصد افراد بین 45 تا 64 ساله رادیوی اینترنتی گوش داده یا تلویزیون اینترنتی تماشا کردهاند.
درصد استفاده زنان و مردان هم از رادیو و تلویزیون اینترنتی متفاوت بوده است به طوری که در سه ماهه اول 2008 فقط بیش از یک چهارم مردان (26 درصد) از این رسانه استفاده کردهاند.