کارشناسان و عوامل اجرایی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۸ دربازدید میدانی از محله‌ها، نقاط بحران‌زا و فضاهای بی‌دفاع شهری را که باعث نگرانی مردم شده بود، شناسایی و در اسرع وقت نسبت به تخریب، پاکسازی و بهسازی محیط محل اقدام می‌کنند.

کارتن خواب 18

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : نقاط بی‌دفاع شهری که محل زیست کارتن‌خواب‌ها و بی‌سرپناهان و در نتیجه بروز آسیب‌ها و تهدیدات فراوان اجتماعی و روانی برای شهروندان شده‌اند توسط عوامل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ تخریب و بهسازی می‌شوند. 

شاید برایتان سوال شود که تکلیف افراد کارتن‌خواب ساکن در آن‌ها چه می‌شود؟! خب باید بدانید که این افراد به مددسرای شهرداری منطقه۱۸ منتقل و درآنجا ضمن دریافت سرویس و خدمات غذایی، پزشکی و بهداشتی با انجام اقدامات مددکاری، مقدمات بازگشت به زندگی‌ عادی برایشان فراهم می‌شود. البته شهروندان ساکن محله‌ها نیز می‌توانند با مشاهده افراد معتاد و کارتن‌خواب در فضاهای رهاشده در محدوده محل زندگی خود، مراتب را با اپراتور سامانه ۱۳۷ درمیان بگذارند تا هرچه زودتر به درخواست‌ها رسیدگی شود.

ماموران اجرایی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۸ در تازه‌ترین برنامه خود به پاکسازی و بهسازی فضای بی‌دفاع شهری در محله شهید رجایی اقدام کردند؛ جایی که به کلونی و محل زندگی تعدادی معتاد و کارتن‌خواب تبدیل شده بود.  

 

کد خبر 768953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    طالبان و افاغنه رو بیرون کنید. سردسته های توزیع رو اعدام کنید