همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست راضی‌ام اما در نیمه دوم چندان خوب نبودیم.

به گزارش ایسنا، نلو ادواردو وینگادا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شکست مقابل سپاسی یک هوادار پرسپولیس به نام آریا که به تازگی تومور مغزی خود را عمل کرده بود بر سر تمرین حاضر شد تا حمایت خود را از پرسپولیس نشان دهد. من برای آن جوان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و بهبود کامل او از پیروزی در هر مسابقه‌ای برای من مهمتر است. امروز من و تیمم دوست داریم این پیروزی را به آریا و تمامی هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم و تلاش کردیم حداقل کار ممکن را انجام دهیم تا موفق شویم.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتند و توانستند بازی قابل قبولی انجام دهند در هر صورت در رقابت‌هایی در این سطح انجام یک بازی 90 دقیقه‌ای مانند آن بازی‌ که پرسپولیس در 45 دقیقه نخست انجام داد کار آسانی نیست اما در هر صورت بازیکنان ما خوب بازی کردند و سه گل از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم کمی عقب نشستیم و به همین دلیل بود که الشارجه توانست به گل برسد. در هر صورت شکست 3 بر صفر در یک نیمه برای هیچ تیمی قابل تحمل نیست.

وینگادا ادامه داد: من از تیم خود انتظار دارم که مانند 45 دقیقه اول این بازی خوب بدود و پرسینگ را انجام دهد. اما در نیمه دوم بازیکنان ما تکروی زیاد داشتند و همین موضوع کیفیت کار ما را کاهش داد، ضمن آن که شارجه نیز در نیمه دوم هماهنگ تر بود.

وینگادا ادامه داد: نکته مهم این است که ما در این تورنمنت تنها 6 بازی داریم و خوشحالیم که در مرحله نخست 3 امتیاز را کسب کردیم. به هر حال از تلاش بازیکنانم در نیمه اول تشکر می‌کنم و امیدوارم در تمامی بازی‌ها مانند 45 دقیقه نخست این بازی باشند. تماشاگران هم امروز عالی بودند در هر صورت ما گام نخست را محکم برداشتیم اما هنوز کار ما تمام نشده است.

وینگادا درباره علت تعویض علی کریمی نیز گفت: علی کریمی در بین دو نیمه احساس خستگی داشت و خودش خواستار آن شد که تعویض شود. البته پس از گل سوم هم پرسپولیس کمی افت داشت و نمی‌خواهم بیرون آوردن کریمی را به افت پرسپولیس در نیمه دوم ارتباط دهم.

وی افزود: من از عملکرد علی کریمی در نیمه نخست بسیار راضی هستم البته قبول دارم که کیفیت ما با حضور این بازیکن در زمین بهتر می‌شود اما کار تیمی پرسپولیس نباید به یک بازیکن وابسته باشد بلکه باید تمام تیم خوب بازی کند.

وینگادا در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ضعیف ابراهیم توره نشان دهنده بی‌علاقگی او به بازی در پرسپولیس نیست نیز گفت: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و دوست ندارم به چنین مسائلی فکر کنم. ما در نیمه نخست از ترکیب نیکبخت و نوروزی در خط حمله استفاده کردیم که عملکرد بسیار خوبی داشتند و جنگیدند. اگر قرار باشد صحبت و پیغامی برای توره داشته باشم جای آن اینجا نیست و به صورت خصوصی آن را بیان می‌کنم.

سرمربی تیم پر سپولیس درباره حضور نداشتن بازیکنانی چون منصوری و بادامکی در فهرست 18 نفره پرسپولیس نیز گفت: ما 28 بازیکن داریم و طبیعی است که بهترین بازیکنان در تمرین طول هفته را در ترکیب قرار دهم، به دنبال اسم و ستاره نیستم و بهترین نفرات تمرین را انتخاب می‌کنم و بی‌تردید حضور نداشتن این بازیکنان نیز هیچ دلیل غیر فنی ندارد.

وی درباره‌ی نیمکت نشین کردن بعضی بازیکنان و تاثیر توصیه افشین پیروانی در آن نیز گفت: به این سوال پاسخ نمی‌دهم چرا که سوال اشتباهی است.

کد خبر 76976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز