سرمربی پرسپولیس علی‌رغم اعلامی که درباره وضعیت پریرا داشت، او را برای فصل آینده در فلسفه خود قرار نداده است.

يحيي گل محمدي

به گزارش همشهری آنلاین، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس که در نیم فصل گذشته راهی این تیم شد و به عنوان جانشین یورگن لوکادیا از وی یاد می‌شد، نتوانست فصل موفقی را با این تیم پشت سر بگذارد و با تنها یک گل زده به کار خود پایان داد.

در شرایطی که بحث زیادی درباره آینده این مهاجم برزیلی مطرح شده بود، در نهایت یحیی گل محمدی در پایان تعطیلاتش و حضور در باشگاه مدعی شد که او برای فصل آتی نیز در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

اکنون اما گفته می‌شود بحث جدیدی در این خصوص شکل گرفته و با نهایی شدن انتقال شهاب زاهدی، پریرا از لیست یحیی گل محمدی خارج شده و باشگاه باید به دنبال راهی برای مذاکره با این مهاجم برزیلی در مسیر توافق برای جدایی و فسخ قرارداد باشد.

کد خبر 770039
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هوادار IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    12 4
    یک سوال بزرگ چرا تیم های ایرانی مثل تیم های رده چندم اروپا بلد نیستن از بازیکنانشان به صورت قرضی پول در بیارن ، لژیونر ایران رو با مبلغ قرار داد بیشتری ک ب لژیونر دادن به تیم ها خودمون میدن نمی‌شود پریرا بعنوان بازیکن قرضی برا فصل پیش رو در لیگ ایران ویا ... رفته و هم لیست رو خالی کنند وهم بلحاظ مالی لااقل اگر سود ک نکردند ، ضرر هم نکنند
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      6 1
      چون فدراسیون قانون مزخرفی آورده که تیم ها حق گرفتن بازیکن قرضی ندارن
  • دادا IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    2 5
    حالا باید مدیر عامل وسرمربی جوابگو باشند چرا باید با بازیکنی که میزان تواناییش،معلوم نیست قرار داد طولانی مدت وبا ال کثیرکه جلو چشم گل محمدی است قرار دادیم فصل ببندند این کار عدم توانایی در بست تیم است وباید مورد توجه قرار گیرد این آقایان جوابگوی هوادارباشند