مراسم جشن بزرگ عید غدیر به همت معاونت فرهنگی حوزه مقاومت سازمان بسیج، مجموعه تفریحی ورزشی فرهنگی توچال و شهرداری تهران با حضور دوستداران اهل بیت مردم  عزیز ایران زمین و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان علم و هنر در راستای ترویج معارف علوی، امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شد.

image-20230709120944-1.jpeg

این برنامه در ایستگاه اول مجموعه تفریحی ورزشی فرهنگی توچال با اجرای «مژده لواسانی»، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «شهاب مرادی» و مداحی «حاج محمد کریمی» برگزار گردید. اجرای زنده و زیبای «شاهین بنان» نیز بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی و هنری این مراسم بود که با حضور بیش از یک هزارنفر دوستداران اهل بیت و فرهنگ و هنر و مراسم ویژه نورافشانی برگزار شد.

روح اله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال گفت: درایستکاه اول تله کابین توچال مراسم جشن عید غدیرخم را به همت گروه‌های جهادی برگزار کردیم؛ ما در تلاش هستیم گامی در مسیر ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ غدیر برداریم.

در این میان مراسم پویش مردمی فرشتگان سرزمین من نیز برای ترویج عفاف و حجاب برگزار شد. این پویش به همت جمعی از بانوان و دانش‌آموزان با هدف نشان‌ دادن ارزش بانوان و ترویج حجاب بین آنان، انجام شد. البته برنامه های متعدد دیگری برای کودکان و نوجوانان با اهدای هدایا و پذیرایی از مهمانان درغرفه‌های مختلف، در نظر گرفته شده بود.

گفتنی است، این مراسم بزرگ، روز شنبه شانزدهم تیرماه 1402 ساعت 19 شروع و در ساعت 24 به پایان رسید. همچنین دیگر تصاویر این رویداد واطلاع رسانی سایر مراسم های مجموعه توچال از طریق وب‌سایت مجموعه تفریحی ورزشی فرهنگی توچال به نشانی https://www.tochal.org  قابل مشاهده است.

جشن عید غدیر و پویش فرشتگان سرزمین من در مجموعه تفریحی، ورزشی و فرهنگی توچال برگزار شد

جشن عید غدیر و پویش فرشتگان سرزمین من در مجموعه تفریحی، ورزشی و فرهنگی توچال برگزار شد

جشن عید غدیر و پویش فرشتگان سرزمین من در مجموعه تفریحی، ورزشی و فرهنگی توچال برگزار شد

کد خبر 772434

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha