شرکت ارابه گشت سبز قطعات یدکی خود را از بیش از ۱۵۰ قطعه ساز داخلی و خارجی تامین می کند این شرکت همچنین وارد کننده رسمی کاسه نمد با برند ویژن (Visiun) ساخت کشور ژاپن است.

image-20230717161329-1.jpeg

شرکت تاکسیرانی ارابه گشت سبز در سال ۱۳۸۴ با هدف ساماندهی تاکسی‌های شهر تهران و انجام وظایف اداری و بهبود وضعیت اقتصادی-اجتماعی آنها تاسیس شد.

جهت اخذ نمایندگی کاسه نمد ویژن اینجا کلیک کنید.

قطعات یدکی خودرو، هزینه‌های تعمیرات و نگهداری سهم بزرگی از مخارج آن را در برمی‌گیرد. بدین جهت شرکت زیر مجموعه ارابه گشت سبز با نام «تاکسین ‌پارت» به منظور تامین نیاز تاکسیرانان در این صنعت و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های نو تاسیس شد. تا این اطمینان برای آنها به وجود بیاید که در بازاری عادلانه و کارآمد هستند. بدیهی است که آنها با توجه به ارزش محصولات هزینه می‌کنند و هزینه‌های اضافی و غیر ضروری را متحمل نمی‌شوند. در سال ۱۴۰۱ تاکسین پارت بیش از ۱۴۰۰۰ قطعه خودرو توزیع کرد و با بیش از ۱۰۰ قطعه‌ساز برتر خودرو همکاری کرد. همکاری از خرید مستقیم تا سرمایه‌گذاری مشترک معنا می شود.

ثبات قیمت در وضعیت تورم

طی سال‌های گذشته تاکسین پارت موفق شد قیمت خدمات خودرو و قطعات خودرو را کاهش دهد.شایان ذکر است این شرکت از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ تنها ۳۰ درصد افزایش قیمت روی خدمات خودرویی داشته است. همچنین در طول این سال ها قیمت قطعات یدکی دارای ثبات بوده است. به عنوان مثال هزینه تعویض کیت کلاچ برای رانندگان تاکسی در تاکسین پارت ۳۵۰ هزار تومان است در حالی که این قیمت در سایر تعمیرگاه‌ها حدود ۱ میلیون تومان است.

فراخوان اعطای نمایندگی کاسه نمد ویژن(Visiun) ارابه گشت سبز

کاهش قیمت نتیجه تلاش کارشناسان ما در بخش مکانیک و مهندسی است که خدمات خودرو را کارآمد می‌کند.علاوه بر این، بخش تحقیق و توسعه تاکسین پارت قیمت قطعات خودرو را ۱۵٪ تا ۴۰٪ کاهش داد. این کاهش قیمت با نوآوری در زنجیره ارزش و همچنین فرآیندهای تولید امکان پذیر شد. به این معنا که تاکسین پارت بازار را به کارآمدترین روش بازآفرینی می‌کند. تاکسین پارت افراد واسطه را در زنجیره ارزش حذف می‌کند.

هسته اصلی کسب و کار ما نوآوری مقرون به صرفه در محصولات و زنجیره ارزش است. با همکاری شرکت‌های نزدیک به قطعه سازان خودرو و تامین مواد اولیه، ما سعی می‌کنیم قطعات خودرو را برای رانندگان تاکسی سفارشی سازی کنیم تا طول عمر بیشتر و قیمت پایین‌تری داشته باشند و در عین حال مشتریان کمترین حاشیه ممکن را پرداخت کنند.

تاریخچه شرکت ویژن

شرکت ویژن اولین شرکت تولید کننده کاسه نمد ویژن در ژاپن است که در سال ۱۹۴۱ در کوبه تاسیس شد. در سال ۱۹۵۴ دفتر مرکزی شرکت به توکیو منتقل یافت. در سال ۱۹۵۶ شرکت ویژن قرارداد مشارکت سرمایه با شرکت فرودنبرگ کشور آلمان منعقد نمود. در سال ۱۹۶۱ این شرکت وارد بورس اوراق بهادار توکیو شد. در سال ۱۹۷۰ کارخانه کوماموتو در شهر آسو تاسیس شد. در سال ۱۹۸۲ شرکت ایگل وارد بورس اوراق بهادار توکیو شد. در سال ۱۹۹۴ شرکت مکتک به عنوان یک شرکت تابعه در تایلند تاسیس شد. در سال ۲۰۰۴ کارخانه توتوری در نانبو چو، تأسیس شد.در سال ۲۰۰۵ مرکز تحقیق و توسعه شونان در شهر فوجیساوا، تأسیس شد. در سال ۲۰۱۰ کارخانه کیتایباراکی در شهر کیتایباراکی، تأسیس شد. در سال ۲۰۱۸ کارخانه تسوکوبا در شهر تسوکوبا، تأسیس شد.

کاسه نمد ویژن

 از کاسه نمد در موتورهای خودرو و موتورهای دنده ای استفاده می‌شود. این قطعه از نشت روغن از جعبه‌دنده ، نفوذ گرد ، غبار، شن و ماسه از خارج خودرو جلوگیری می‌کند. در سال های اخیر شرکت ارابه گشت سبز همکاری خود را با شرکت ویژن آغاز نموده است تا نسبت به عرضه کاسه نمد با کیفیت در تهران و سایر شهرستان ها اقدام نماید.

فراخوان اعطای نمایندگی کاسه نمد ویژن(Visiun) ارابه گشت سبز

خدمات خودرویی ارابه گشت سبز

شرکت تاکسیرانی ارابه گشت سبز برای انجام خدمات پس از فروش بهتر، مراکز تعمیرگاهی در نقاط مختلف تهران دایر کرده است این مراکز با کادر مجرب و با سابقه آماده خدمت رسانی به رانندگان است.

آدرس مرکز تعمیرگاهی: تهران - خیابان دماوند - بعد از اتوبان امام علی - مجتمع تعمیرگاهی تاکسین

فراخوان اعطای نمایندگی کاسه نمد ویژن(Visiun) ارابه گشت سبز

تیم پشتیبانی ارابه گشت سبز

تیم پشتیبانی ارابه گشت سبز در کنار شما تاکسیرانان خواهد بود. آماده پاسخگویی به سوالات شما نیز از طریق پیامک ، تماس تلفنی و به صورت حضوری خواهیم بود.

آدرس: تهران - خیابان وحدت اسلامی - بین چهار راه مولوی و مختاری - شرکت تاکسیرانی ارابه گشت سبز

شماره تلفن پشتیبان: ۰۹۳۰۰۴۹۷۲۳۱

شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۷۴۲۷۲

آدرس سایت: www.agstaxi.ir

کد خبر 774306

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha