اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوا در روز دوشنبه، دوم مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

رگبار باران - رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک با احتمال نفوذ گرد و غبار از استان‌های همجوار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.

امروز و فردا ( ۱ و ۲ مردادماه) در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب رشد ابر در نیمه شمالی استان و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای از ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا فردا، دوشنبه دوم مرداد در تهران در روز ۳۹ درجه و در شب به ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و اسلامشهر، پاکدشت، رباط کریم و قرچک با دمای هوای ۴۱ درجه گرم‌ترین و آبعلی با ۳۰ درجه و میگون با ۲۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت آینده هستند. 

کد خبر 775443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha