رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خرید این باشگاه توسط فرد متمول در خارج از ایران واکنش نشان داد.

قهرمانی پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین شهریاری در مورد نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس نظر سرمربی در این زمینه هر اقدامی را انجام می‌دهیم، البته اگر نیازی داشته باشد و شرایط مالی اجازه دهد اما لیست گل محمدی را ندیدم و خبری هم از آن ندارم.

وی ادامه داد: من عضو غیرموظف هیات مدیره هستم و آنجا حضور ندارم بنابراین اگر لیستی داده شده باشد من آن را ندیده‌ام.

شهریاری همچنین در واکنش به اینکه فردی به نام الکس ادعا کرده می‌خواهد باشگاه پرسپولیس را بخرد و قرار است با درویش جلسه داشته باشد، بیان کرد: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.

وی در این زمینه ادامه داد: آقای الکس پارسال هم نامه‌ای داده بود و من رونوشت نامه را دیدم. گفتند می‌خواهم پرسپولیس را بخرم اما اتفاقی نیفتاد. الان هم خبر ندارم با درویش مذاکره کرده است. اگر بحثی باشد و به تأیید هیئت مدیره نیاز باشد. آن موقع مطلع می‌شوم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که همزمان مدیریت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان را بر عهده دارد در مورد صحبت‌های مطرح مبنی بر کمک ١٥٠ میلیاردی صندوق به پرسپولیس گفت: اصلا درست نبود، هم وزارت ورزش و هم صندوق این موضوع را تکذیب کرده و شکایت هم داشته‌ایم. گردش مالی صندوق در ٥ ماه می‌شود ١٥٠ میلیارد تومان.

وی ادامه داد: ٦-٥ سال پیش کمک‌هایی در حدود یکی دو میلیارد به پرسپولیس و استقلال کمک شده بود اما از زمانی که من آمدم اصلا رخ نداده است.

شهریاری تصریح کرد: فلسفه وجود این صندوق صرفا حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است بنابراین برنامه‌ای برای کمک به پرسپولیس و استقلال نداریم.

کد خبر 778852
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha