یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جرارد و کوئیت باز هم در لیورپول می‌مانند

استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، و درک کوئیت، گلزن این تیم، قراردادشان را برای دو سال دیگر تمدید کردند. کوئیت تا سال 2012 و جرارد تا سال 2013 در این تیم بازی خواهند کرد.

 رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی قرمزپوش‌ها با اظهار رضایت از تمدید قرارداد این دو بازیکن 28 ساله گفت: " تمدید قرارداد این دو بازیکن در یک روز، یک بار دیگر نشان داد که ما به عنوان باشگاه به پیشرفت تیم اهمیت زیادی می‌دهیم و این دو نیز بازیکنان کوشا و مهمی برای ما هستند. این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای ما بود و من  از این بابت خوشحالم. "

به گزارش سایت یوفا، وی ادامه داد: " کوئیت هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد ولی ما میخواستیم به هر ترتیب او را حفظ کنیم. او بازیکنی با توانایی‌های زیاد است که در آینده تیم نیز نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. "

 او در مورد جرارد نیز گفت: " فکر می‌کنم او الان پخته‌تر شده است و در هر جلسه تمرین هم سعی می‌کند بازهم چیز بیشتری یاد بگیرد. معتقدم او هنوز می‌تواند بهتر شود. من همیشه می‌گویم که استیو یکی از برترین بازیکنان جهان است. تعیین بهترین‌ها کار دشواری است، چون بازیکنان خوب زیادی در دنیا حضور دارند، ولی او مطمئنا یکی از آنهاست. "

کد خبر 78185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز