شهردار منطقه ۱۰ می گوید ۳ نقطه اولویت‌دار برای اجرای طرح تی او دی در این منطقه مشخص شده است و علاوه بر آن یک اولویت چهارم هم دارند.

افتتاح ورودی سوم ایستکاه مترو بریانک

به گزارش همشهری، مهدی اخ الصنایع درخصوص نقاطی که  برای اجرای طرح تی او دی در منطقه ۱۰ انتخاب شده اند، می گوید:«نقطه اول ایستگاه مترو حبیب الله است. در اینجا فضای خوبی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع آماده شده و به کمیسیون ماده ۵ هم رفته و مصوبات مربوط به آن را هم دریافت کرده‌ایم. نقطه دوم ایستگاه مترو رودکی در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و بزرگراه نواب است که در این رابطه تفاهم نامه ای میان شهرداری منطقه ۱۰، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و سازمان نوسازی شهر تهران امضا شده است. سومین نقطه هم ایستگاه مترو بریانک است. طرح احداث پیاده راه و پلازا در مرز میان منطقه ۱۰ و۱۱ در سال‌های گذشته اجرا شده بود که در سال‌های اخیر رها شده است و برای اجرای طرح تایید صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران را هم گرفته‌ایم. برای اجرای طرح تی او دی اولویت اول و اصلی ما همین میدان بریانک است. مشاوره TOD منطقه از ابتدای سال روی همزمان روی هر ۳ نقطه کار می کند تا پس از نهایی شدن با مشارکت بخش خصوصی اجرا شود.»

شهردار منطقه ۱۰ یک نقطه دیگر را هم به عنوان اولویت بعدی برای اجرای طرح تی او دی نام می برد و می گوید:«ایستگاه مترو شادمان هم چهارمین نقطه و اولویت بعدی ما برای اجرای طرح تی او دی است که بعد از به سرانجام رسیدن و نهایی شدن هرکدام از ۳ اولویت اصلی کارهای مربوط به این نقطه را هم شروع کرده و پیگیری خواهیم کرد.»    

کد خبر 782285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha