امروز سه‌شنبه ۲۱شهریور چهل و چهارمین روز آلوده سال جاری در تهران است. داده‌های برخط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوای تهران طی ۳۵ ساعت اخیر(تا ساعت ۱۱ صبح امروز) فقط ۷ساعت قابل قبول بوده است.

آلودگي هواي تهران

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این آخرین بار ۱۰شهریور هوای تهران آلوده شده بود اما از دیروز در پی افزایش ریزگردها و البته تشدید ترددهای شهری که حاصل تغییر ساعت آغاز به کار ادارات است، هوا رو به آلودگی رفته و این روند موجب شد هوای امروز نیز برای گروه‌های حساس ناسالم بماند.

تحلیل داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد فردا صبح نیز وزش باد به نحو موثری فروکش می‌کند تا در صبح چهارشنبه هوا در شرایط آلوده باقی بماند. سرعت باد تهران که از ظهر امروز به ۳.۵متر بر ثانیه می‌رسد، ساعت ۷ صبح فردا به ۱.۳متر بر ثانیه می‌رسد و همزمان با تشدید ترددها شرایط برای آلودگی هوای بیشتر آماده می‌شود. البته از ساعت ۱۳ وزش باد با سرعت ۷متر بر ثانیه رخ می‌دهد اما این باد نیز از ساعت ۱۸ چهارشنبه فروکش می‌کند.

در سال جاری هوای تهران ۸روز پاک، ۱۲۴روز قابل قبول، ۳۹روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵روز ناسالم بوده است.

کد خبر 787883
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خودم IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    روز هایی که هوا خوبه باید هوای پاک رو در مشماء پر کرد و در روزهایی که هوا آلوده است سرتونو بکنید در داخل مشماء و نفس بکشید.