همشهری آنلاین: عصر یکشنبه دو دیدار باقیمانده بیست و هفتمین هفته از مسابقات بوندسلیگا برگزار شد.

بلندپروازی‌های تیم هامبورگ که طی ماه‌های گذشته، چه در رقابت‌های ملی و چه در سطح اروپایی بازی‌های خوبی ارائه داده و خوش درخشیده، پایان یافت. هامبورگی‌ که پنجشنبه‌ گذشته تیم منچسترسیتی را در چارچوب رقابت‌های جام یوفا شکست داده بود، عصر یکشنبه (23 فروردین) با نتیجه‌ یک بر صفر مغلوب تیم اشتوتگارت شد.

۵۵ هزار تماشگر حاضر در ورزشگاه مرسدس بنز اشتوتگارت شاهد بازی‌ای پرهیجان و پرتحرک بودند. به گزارش دویچه‌وله، تک گل این دیدار را ماریو گومز، مهاجم ملی‌پوش اشتوتگارت، لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان به ثمر رساند و جای تیمش در رده‌ پنجم جدول را تثیبت کرد. جالب توجه آن‌که دقایقی پیش از به ثمر رسیدن گل اشتوتگارت، شوت دنیس آئوگو، بازیکن هامبورگ، که از ۲۰ متری روانه‌ دروازه‌ حریف شده بود، به تیر افقی اصابت کرده بود.

با این شکست، امیدهای هامبورگ که قصد داشت دست کم با کسب یک امتیاز از بایرن مونیخ پیشی بگیرد و به رده‌ دوم جدول صعود کند، نقش بر آب شد. تیم هامبورگ اگر چه با ۵۱ امتیاز با مونیخ هم‌امتیاز است، اما با توجه به تفاضل گل کمتر، مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

دیگر دیدار عصر یکشنبه میان تیم‌های بایر لورکوزن و وردر برمن برگزار شد که هر دو در رده‌های میانی جدول به سر می‌برند. لورکوزن که مدت‌هاست نتوانسته در زمین خود میدان را پیروز ترک کند، این بار هم موفق به شکستن این طلسم نشد.

در این دیدار که در حضور ۴۰ هزار تماشاگر برگزار شد، بارنتا، ملی‌پوش سوئیسی لورکوزن در دقیقه‌ یازدهم بازی، تیمش را یک بر صفر جلو انداخت، اما کلودیو پیزارو، مهاجم پروئی برمن، در دقیقه‌ ۳۸ گل تساوی را وارد دورازه‌ حریف کرد و سبب شد که وردربرمن بتواند دست کم یک امتیاز به خانه ببرد.

کد خبر 78884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز