سخنگوی شهرداری تهران گفت: بر اساس رأی ۳۵۰ هزار شهروند تهرانی در کمپین «من شهردارم»، ۱۰۴۰ پروژه اولویت‌دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد.

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح من شهردارم گفت: بر اساس رأی ۳۵۰ هزار شهروند تهرانی در کمپین «من شهردارم»، ۱۰۴۰ پروژه اولویت‌دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد. بر اساس تصمیم مدیران شهرداری تهران، بودجه متناسب برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گنجانده و سرانجام با موافقت اعضای  شورای شهر به قانون تبدیل شد.

وی افزود: بر همین اساس، تاکنون ۵۰۰ پروژه توسعه محلی در نقاط مختلف مناطق ۲۲ گانه پایتخت به سرانجام رسیده و در تلاش هستیم تا پایان بهمن‌ماه، همه ۱۰۴۰ پروژه منتخب به پایان برسد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی یک پایگاه اینترنتی با رویکرد افزایش شفافیت و امکان نظارت همگانی بر پروژه‌هاشهری تأکید کرد: به زودی روند پیشرفت و آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت‌دار و منتخب مردم، در وب‌سایت مرتبط با طرح «من شهردارم» بارگذاری شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

محمدخانی در پایان ضمن اشاره به تأکید شهردار تهران گفت: پروژه‌های تعیین شده بر اساس طرح «من شهردارم» بر اساس تأکید علیرضا زاکانی، در اولویت تخصیص بودجه قرار دارند.

کد خبر 789166
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha