اولین روز مهر بوی خوش دوران فراموش نشده مدرسه را به ما یادآوری می‌کند. دورانی که کوله‌باری از خاطرات کوچک و بزرگ و شیرین و تلخ بسیار را برای همه ما به همراه دارد. پرویز فلاحی‌پور، بازیگر سینما و تلویزیون هم از آن روزها خاطراتی دارد که مرور آنها برایش لذت‌بخش است.

پرویز فلاحی پور

همشهری-سعیده مرادی: مهم‌ترین خاطره‌ای که از مدرسه در مقطع ابتدایی برای من به یادگار مانده است، این بود که در آن زمان من را روی صندلی جداگانه و در جلوی کلاس می‌نشاندند.

من هنوز به ۷ سال نرسیده بودم و ۶ سال و نیمه بودم که به مدرسه رفتم. جثه کوچک و اندام ریزنقشی داشتم و همین باعث شد تا برای من جلوی کلاس صندلی جداگانه بگذارند تا بتوانم تخته سیاه را ببینم. البته همین جلونشستن باعث شده بود تا بیشتر در معرض دید معلم‌ها و درس پرسیدن‌ها باشم. در مجموع من مدرسه رفتن را دوست نداشتم و حسم نسبت به این محیط خوب نبود. به‌ویژه روزهای اول شروع مدرسه که شاید برخورد معلم‌ها هم در این بی‌علاقگی دخیل بود. در آن دوران مثل حالا نبود و معلم‌ها سختگیرتر و جدی‌تر بودند و در برخورد با دانش‌آموزان یک مقدار خشن‌تر و متفاوت از معلم‌های فعلی بودند. البته من مکان‌های شلوغ را دوست ندارم و شاید همین ویژگی‌ام هم در این بی‌علاقگی بی‌تأثیر نبوده است.

کد خبر 789870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارساان علیزاده US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    4 0
    خب یکی به این آقای بازیگر بگه خب همه آدمها وقتی ۶ سال تموم میشن میرن مدرسه .بعد چرا انقدر القاب بیخودی برای این هنرمندان می نویسین الان این اقا اصلا بجز سریال تلوزیونی که نهایتا دو سه تاش کار خوبی از کار درومد یک کار سینمایی داره ک نوشتین بازیگر سینما؟