سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: 3 مرد جوان خودروی پرایدی را دزدیدند تا با استفاده از آن به زورگیری در شهر بپردازند

 ولی نقشه آنها فقط 48 ساعت دوام داشت و با ردزنی پلیس به دام افتادند. اعضای این باند 16 فروردین امسال، بعد از ربودن خودروی پرایدی در شهرری، تصمیم گرفتند زورگیری‌های خود را شروع کنند اما 2 روز بعد پلیس که در جریان این سرقت قرار گرفته بود، توانست خودروی مسروقه را در عوارضی تهران- قم شناسایی کند.

با دستگیری 3 سرنشین خودرو که حامد، علی و مهدی نام داشتند، تمامی آنها به پایگاه 9 آگاهی تهران منتقل شدند.  متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به سرقت خودرو اعتراف کردند و مدعی شدند: خودرو را سرقت کردیم تا با استفاده از آن تحت عنوان مسافرکش افرادی را  به دام بیندازیم و زورگیری کنیم.

سرهنگ کارآگاه خدایار احمدی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبرگفت: از آنجا که طبق شواهد و مدارک به دست آمده، احتمال سرقت و زورگیری‌های دیگری توسط متهمان وجود دارد، قاضی پرونده دستور چاپ عکس بدون پوشش آنان در جراید را منتشر کرده است تا کسانی‌که توسط این افراد از آنان سرقت شده است، برای پیگیری موضوع به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای شهرری یا پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (شهر ری) مراجعه و یا با شماره تلفن 55905653 تماس بگیرند.

کد خبر 79043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز