معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، گفت: معاندین و ضدانقلاب تلاش کردند با فراخوان سراسری و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند ولی با بی‌اعتنایی نمازگزاران دچار شکست شدند.

مسجد مكي

به گزارش همشهری آنلاین، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: بعد از  شکست پروژه معاندین و ضد انقلاب در ۲۵ شهریور امسال که ضدانقلاب تلاش زیادی به خرج دادند تا مجدداً  آشوب و اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کند ولی با بی اعتنایی محض مواجه شدند.

وی با بیان اینکه یاس و ناامیدی بر معاندین و ضدانقلاب چیره شده است، تصریح کرد: آن‌ها تلاش کردند با فراخوان سراسری و با استفاده از همه ظرفیت‌هایشان برای شرکت در نماز جمعه این هفته زاهدان و ایجاد اغتشاش و درگیری بعد از اتمام خطبه‌های نماز جمعه و تکرار سناریوی حوادث سال گذشته و کشته‌سازی، مجدداً ناامنی و آشوب را در این استان رقم بزنند و آن را به سایر شهرهای کشور نیز توسعه دهند و به اغتشاش‌گران تنفس مصنوعی بدهند.

میراحمدی تصریح کرد: اما مردم زاهدان در قبال این فراخوان ها هوشیار بودند و بعد از اتمام نماز جمعه به جز ۳۰ ــ ۴۰ نفر اراذل و اوباش که شعارهایی سر دادند با بی‌اعتنایی سایرین مواجه و از ترس به داخل مسجد برگشتند تا از برخورد و دستگیری نیروهای امنیتی و انتظامی در امان باشند.

وی افزود: بقیه نمازگزاران با آرامش و بدون هرگونه اقدامی و بی اعتنایی کامل محل را ترک کردند و این هم شکست دومی بود که ضد انقلاب بعد از ۲۵ شهریور با آن مواجه شد. بنگاه‌های دروغ پرکنی اینترنشنال و بی‌ بی سی درحال انتشار اخبار کذبی هستند که دروغ محض است شهر در شرایط کامل عادی و آرام است.

کد خبر 792104
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 11
    آیا اگر در اطراف مساجد شیعیان تعدادی شیعه دست به خرابکاری و اغتشاش شعاربرعلیه امنیت کشور بزنند و بعد فرارکنند داخل مسجد نیروهای نظامی نمی روند داخل مسجد وآنها را دستگیر نمیکنندچون شیعه هستند و مثلافارس هستند؟؟؟ پس چرا ... خزیده درآن دژ دستگیر نشده اند مسجدی که پناهگاه وسنگر ارازل واوباش باشد دیگر بهش مسجد نمی گویند دژ وقلعه جنگی میگویند مسجد مقدس است محل عبادت است نباید تبدیل شودبه مامن امنی برای اشراروتروریست ها حتما یاد همه می آید چند سال قبل حکومت مسلمان سنی پاکستان یک مسجدسنی رابهمراه همه تروریست هایش شخم زد وبا خاک یکسان کرد امنیت وحفظ امنیت جامعه خط قرمز همه کشورها میباشد تاخیلی دیرنشده توبه کنید وبرگردید به دامن پرمهروعطوفت ولایت ونظام پرمهراسلامی این راهی که شما می‌روید تهش جزگمراهی وسیاهی چیزی برایتان ندارد گول ۴تاخائن آنطرف آب رانخوریدکه با پول خیانت وخباثت وتفرقه واختلاف افکنی زندگی سگی شان رادارند میگذرانند
  • عبدی IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 2
    وقتی از ابتدا با این خائنین و مدعیان دروغین اسلام با رأفت و مرحمت برخورد میشود نتیجه اش همین فرار و اقدام به حرکات ددمنشانه و تحریک دیگران در خارج از کشور است این ... را باید با همان جملات اولیه دستگیر کرد و حداقل حکم آنها حبس ابد باشد. این کوتاهی دستگاه قضا، ظلم به دیگران است. امیدواریم این کوتاهی تکرار نشود