همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: مردم ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، با تحریم‌های مختلف دولت‌های غربی و آمریکا روبه‌رو بوده‌اند و در زمان کنونی نیز صدور قطعنامه و تحریم علیه ایران اثری بر آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی پورمحمدی ظهر امروز (جمعه 19 آبان 1385) در جمع نمازگزاران سمنانی گفت: دولت‌های غربی تصور می‌کنند صدور قطعنامه و تهدید ایران به تحریم، عقب‌نشینی دولتمردان نظام را از مواضع به حق در پیش گرفته شده در معادلات جهانی و مسئله انرژی هسته‌ای به دنبال دارد، اما مردم و مسئولان هرگز از سیاست‌های خود دور نمی‌شوند.

به گفته وی، ملت ایران، این قبیل تحریم‌ها و سیاست‌های یک جانبه گرایانه غرب را تا به حال چندین بار تجربه کرده و این راهکارها در برابر ایستادگی این ملت رشید و مقاوم، رنگ باخته‌ است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب و قدردانی از این جان‌فشانی‌ها تصریح کرد: نزدیک به 30 سال است که مردم ایران با آگاهی کامل و بینش وسیع در میدان حمایت از نظام اسلامی ایستاده‌اند.

پورمحمدی تأکید کرد: دولت‌های استکباری، هر روزه با اتکا به انواع حربه‌ها و فناوری‌های نوین جهانی می‌کوشند ملت ایران را از نظام و انقلاب دلسرد کنند و جانفشانی‌ و ایستادگی مردم در برابر ابرقدرت‌ها با توجه به تبلیغات گسترده و منفی استکبار، نشان دهنده اوج آگاهی و فهم ملت است.

وی با تأکید بر این که همه دست اندرکاران و مسئولان نظام اسلامی به مردم غیور و رشید ایران افتخار می‌کنند و خدمتگزار آنها هستند، گفت: استقبال مردم استان سمنان از رهبری، عظمت، اخلاص، وفاداری و دینداری ملت را در اوایل انقلاب در یادها زنده کرد و این مردم، قابل تحسین و تقدیرند.

وزیر کشور، رهبری را بهترین نعمت برای هر امتی دانست و گفت: وجود رهبری در هر جامعه‌ای، مطمئناً سلامت مردم آن جامعه را به دنبال خواهد داشت که باید به خوبی از این نعمت پاسداری کرد.

کد خبر 7930

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز