شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

آلاباما: یک زن آمریکایی که یک گلوله به مغزش شلیک شده بود برای خود چای دم کرد و وقتی هم که افسر پلیس به خانه‌اش رفت به او هم چای تعارف کرد.

ماجرا ازاین قرار است که همسر این زن که با وی مشکل داشت پیش از آنکه خودکشی کند به مغز او شلیک کرد اما وی به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

پزشکان گفته‌اند که او احتمالا به زودی بهبود خواهد یافت. این زن پس از آن که پلیس به خانه‌اش رفت توسط یک هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد. جراحان مغز پس از این حادثه گفتند بخشی در مغز وجود دارد که حتی با اصابت گلوله به آن هیچ خطری را متوجه شخص نمی‌کند اما این که گلوله تنها به این نقطه خاص از مغز برخورد کندتقریبا معجزه است.

جنبش پرتاب کفش‌

دهلی‌نو: سیاستمداران هندی از ترس پرتاب کفش به سویشان در انتخابات سراسری این کشور از پلیس خواسته‌اند که هنگام رفت و آمد‌شان به دور آن‌ها نرده بکشد.

موارد پرتاب کفش در انتخابات سراسری این کشور که بزرگ‌ترین انتخابات در جهان است به قدری زیاد شده است که سیاستمداران جرات نمی‌کنند در حوزه‌های رای‌گیری ظاهر شوند. در نشست‌های سیاسی احزاب، از کارگران مراسم خواسته شده که کفش‌های خود را از پا درآورند و از پلیس خواسته شده میان مردم و سخنرانان یک فاصله امنیتی ایجاد شود.

در یکی از این نشست‌ها در گجرات، پلیس برای جلوگیری از برخورد کفش‌هایی که به سوی سخنرانان پرتاب شده بود میان آنها و مردم حصار فلزی کار گذاشت. پرتاب کفش در هند نوعی بی‌احترامی به شمار می‌رود و مردم با استفاده از آن اعتراض خود را به سیاستمداران اعلام می‌کنند.

روباه‌ها برای غذا هر کاری می‌کنند

دربی: یک پزشک بازنشسته در انگلستان چند روباه وحشی را مجبور کرده است که برای گرفتن غذا  روی دوپا راه بروند. این مرد 80 ساله حدود 5 سال پیش غذا دادن به این روباه‌ها را در باغ خانه‌اش شروع کرده است و حالا پس از گذشت 5 سال 7 روباه هر شب برای گرفتن غذای خود به باغ او می‌آیند.

این مرد می‌گوید که او به این روباه‌ها از وقتی که تازه به دنیا آمدند غذا می‌دهد و موفق شده است طی این سال‌‌ها آنها‌ را تربیت کند.

یکی از عجیب‌ترین کارهایی که او توانسته است به روباه‌ها آموزش بدهد این است که آنها برای گرفتن غذا روی دوپای خود بلند می‌شوند و به دنبال مرد می‌روند.

یکی از مقامات محلی که در اداره حمایت از حیوانات وحشی کار می‌کند، گفته است که تا به حال ندیده کسی روباه‌ها را تربیت کند. وی گفته است بزرگ‌ترین عامل موفقیت این پزشک بازنشسته صبر بسیار زیادی است که او داشته است.

فرود در ساحل

کوئینزلند: انسان اگر مجبور شود کارهای عجیبی می‌کند؛ حتی اگر مجبور باشد یک هواپیما را  روی شن و ماسه‌های سواحل فرود می‌آورد. یک خلبان استرالیایی هم که واقعا مجبور بوده است همین کار را کرده و هواپیمای خود را در سواحل کوئینزلند و در میان مردمی که در ساحل گشت و گذار می‌کردند فرود آورد.

این هواپیما که یک هواپیمای یک موتوره سبک است هنگام پرواز دچار نقص فنی می‌شود و موتورش از کار می‌افتد. خلبان آن هم که چاره دیگری نداشته یک تکه از ساحل را که در آن هیچ صخره‌ای وجود نداشته انتخاب می‌کند و با سر خوردن روی شن‌ها و فرورفتن در دریا هواپیما را متوقف می‌کند.

مقامات محلی گفته‌اند با وجود تعداد افراد زیادی که در ساحل بوده‌اند این فرود واقعا معجزه‌آسا انجام شده است که هیچ کسی‌حین فرود آسیبی ندیده است. خلبان هواپیما و کمک او هم که فرود سختی داشته‌اند تنها کمی پس از فرود بهت‌زده بودند اما به آنها هم هیچ آسیبی وارد نشده است.

کد خبر 79341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز