دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

کانزاس سیتی: شدت علاقه یک زوج کهنسال به یکدیگر موجب شد که آنها با فاصله کوتاهی پس از هم از دنیا بروند.

به گفته افرادی که این زوج را می‌شناختند، آنها یک زوج جدانشدنی بوده و 67 سال به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی کرده بودند. اما هنگامی که پیرزن 93 ساله بر اثر کهولت سن درگذشت، همسر 96 ساله‌اش به قدری غمگین شد که به بیمارستان رفت و تنها پس از گذشت 6 ساعت او هم درگذشت.

گفتنی است این زوج در سال 1941 ازدواج کردند و از راه کشاورزی زندگی خود را می‌گذراندند. همسایگان این خانواده اعلام کرده‌اند که در طول این سال‌ها حتی یک‌بار هم شاهد مشاجره آنها نبوده‌اند و این زوج یک الگوی استثنایی برای همه ساکنان منطقه به‌شمار می‌رفتند.

دلجویی فوتبالی

برلین: گزار‌ش‌ها حاکی از این است که یک تیم فوتبال آلمانی پس از اینکه نتوانست در بازی با تیم مقابل نمایش پرقدرتی را برای طرفدارانش انجام دهد، در اقدامی عجیب متعهد به برگرداندن هزینه بلیت به هواداران شد. این تیم فوتبال بازی را با نتیجه 4 بر صفر واگذار کرد و برای دلجویی از 600 طرفدار پر وپا قرصی که به استادیوم آمده بودند، اعلام کرد که پول بلیت آنها را بازمی‌گرداند.

گفتنی است، هواداران این تیم باشگاهی بیش از 600 کیلومتر برای تماشای بازی تیم محبوبشان سفر کرده بودند تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کنند.

اما این تیم برای ششمین بار در بین 7 بازی انجام شده با شکست زمین مسابقه را ترک کرد. مقامات این باشگاه در پایگاه الکترونیکی خود ضمن عذرخواهی از هواداران اعلام کردند که آنها می‌توانند برای پس گرفتن هزینه بلیت مراجعه کنند.

دیوار چین درازتر شد

پکن: نتایج یک تحقیق مشخص کرده است که طول واقعی دیوار چین از آنچه پیش‌تر فکر می‌کردند 180 مایل بیشتر است. دولت چین 2 سال پیش تصمیم گرفت یک‌بار دیگر طول این دیوار عظیم را اندازه بگیرد و حالا پس از 2 سال محققان متوجه شده‌اند اندازه واقعی این دیوار 180 مایل بیشتر از میزانی است که پیش‌تر اعلام شده بود.

در این اندازه‌گیری جدید محققان از فناوری‌های بسیار پیشرفته مانند سامانه اندازه‌گیری مادون بنفش و جی‌پی‌اس استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد که دقیق‌ترین اندازه‌گیری ممکن باشد. در این اندازه‌گیری تمامی بخش‌های دیوار حتی قسمت‌هایی که به زیر رودخانه‌ها یا تپه‌های رفته‌اند هم به صورت دقیق محاسبه شده‌اند.

این پروژه قرار است یک سال دیگر هم ادامه داشته باشد تا تاریخ دقیق ساخت بخش‌های مختلف این بنای عظیم بشری که از ماه هم با چشم قابل رویت است مشخص شود. پیش‌تر گفته می‌شد این دیوار3هزار و 900 مایل طول دارد.

90 کیلو کاهش وزن در 7 ماه

آبردین: یک دختر نوجوان انگلیسی موفق شده است در عرض 7 ماه حدود 90 کیلوگرم وزن کم کند. وی در سن 15 سالگی، 231 کیلوگرم وزن داشت و لقب چاق‌ترین دختر انگلیس را یدک می‌کشید اما سال گذشته پزشکان  به او هشدار دادند  احتمال دارد به خاطر وزن بسیار زیاد جانش را از دست بدهد.

پس از این هشدار پرشکان، این دختر با انجام تمرین‌های خاص و رعایت یک رژیم بسیار سخت  موفق شد در مدت 7 ماه دقیقا 84 کیلوگرم وزن کم کند. این  دختر جوان خطر مرگ را پشت سر گذاشته است اما پزشکان گفته‌اند وی برای اینکه یک زندگی راحت و معمولی داشته باشد باید باز هم به کم‌کردن وزن خود ادامه دهد.

جوریجیا دیویس پس از کم کردن وزن خود گفته است زندگی راحت‌تری دارد. تنها مشکلی که او در حال حاضر دارد این است که تمام لباس‌هایش برایش بسیار بزرگ شده‌اند و او باید دوباره برای خود لباس بخرد.

کد خبر 79516

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز