قیمت های ملکی در منطقه 2 تهران را می توانید به همراه کامل ترین آگهی های ملکی در شهرک غرب و سعادت آبادتهران به راحتی در املاک مثلث مشاهده کنید. اگر دوست دارید از قیمت های ملکی در منطقه 2 آگاه شوید با ماهمراه باشید.

شهرک

شما می توانید برای مشاهده کامل ترین قیمت های ملکی در حوزه خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران به راحتی به املاک مثلث مراجعه کنید. این مجموعه یکی از گزینه هایی است که از بیش از 10 هزار آگهی ملکی در منطقه 2 تهران برخوردار بوده که با بیش از 200 مشاور فعال در منطقه 2 تهران در حال انجام معاملات ملکی است. یکی از مزیت های املاک مثلث این است که شما با به‌روزترین قیمت های ملکی در منطقه 2 تهران رو به رو هستید و دیگر نیازی به جستجوی بیشتر نیست.

خرید آپارتمان در شهرک غرب

محله شهرک غرب یکی از معروف ترین محله های تهران محسوب می شود که در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. شما می توانید در این محله خانه هایی پیدا کنید که نظیر آنها را در فیلم های خارجی دیده‌اید؛ خانه هایی با تعداد واحد پایین و با متراژی زیاد واقع در خیابان های عریض محله شهرک غرب. این شهرک از دسته محله هایی است که در زمان قبل از انقلاب طراحی و ساخته شده است. شما می توانید نمودار قیمت به همراه بروزترین قیمت های خرید آپارتمان در شهرک غرب را به راحتی در جدول زیر مشاهده کنید. 

نمودار قیمتی ملک در شهرک غرب تهران در مهر ماه 1402 به همراه قیمت

خرید آپارتمان در سعادت آباد

محله سعادت آباد که در منطقه 2 تهران و در همسایگی شهرک غرب واقع شده است و دارای دسترسی های محلی مناسبی است، چراکه این محله به یادگار امام از شمال، بزرگراه نیایش از جنوب و بزرگراه چمران از شرق دسترسی آسان دارد. همچنین این محله از سمت غرب در همسایگی بلوار پاکنژاد قرار گرفته است. از میدان های مهم و اصلی محله سعادت آباد تهران می‌توان به میدان سرو، میدان کتاب، میدان فرهنگ و میدان قیصر امین پور اشاره کرد. این محله پس از شهرک غرب تهران از دسته محله های گران قیمت در تهران به شمار رفته و شما می توانید لیست قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد را به راحتی در ادامه مشاهده کنید. 

جدول نمودار قیمتی خرید آپارتمان در سعادت اباد تهران در مهر ماه 1402

کد خبر 800049

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یاس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    شهرک غرب خیلی گرونه