جمع آوری یک پل در محله شیر پاستوریزه حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد و برای اهالی ابهام‌برانگیز شد. پلی که جمع آوری آن به گفته شهردار منطقه ۹ دلیل داشت.

جمع آوری پل عابر

همشهری آنلاین- مریم قاسمی: چند روزی است ساکنان محله شیر پاستوریزه و اطراف بزرگراه فتح با یک تغییر اساسی در محل زندگی مواجه شده‌اند اما به درستی علتش را نمی‌دانند. مهرداد فرخنده در گفت و گو با خبرنگار همشهری در این باره می‌گوید: «پل عابرپیاده آهنی که روبه روی شرکت ساسان قرارد داشت جمع شده، همین مسئله باعث شده تا شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان هنگام رفتن به آن طرف خیابان با مشکلات زیادی همراه شوند.»

این شهروند اضافه می‌کند: «ما علت اصلی حذف این پل عابرپیاده را در این محل نمی‌دانیم. لااقل درمحل اطلاع رسانی می‌کردید تا بدانیم چه خبری شده و حالا برای رفت و آمدمان چه کار کنیم.»

پل عابر پیاده بزرگراه شهید متوسلیان در امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) از معارضان جدی این طرح بود که برای سرعت بخشیدن در اجرای این پرژه باید پل جمع می‌شد چون درست در مسیر پروژه قرار داشت. سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹ تهران با بیان این مطلب می‌گوید: «این طرح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه افتتاح پروژه یادگار امام (ره) از طرح‌های اولویت‌دار شهرداری تهران است به همین دلیل باید پل عابر ۴۸ متری شهید متوسلیان به سرعت جمع آوری می‌شد. اما همه تلاشمان هم این بود تا جایی که امکان دارد این پل معارض دیرتر جمع آوری شود که انجام شد.»

شهردار منطقه ۹ تهران می‌افزاید: «مردم، کودکان و سالمندان اصلا نگران نباشند در نزدیکی پل عابر پیاده دو پل مکانیزه و آهنی قرار دارد که فعلا مردم می‌توانند از آن استفاده کنند تا بعد از اجرای پروژه یادگار امام (ره) اداره زیباسازی با تعامل سازمان مهندسی این پل را به طور مجدد نصب و جانمایی کند.»

جمع آوری یک پل عابر پیاده حاشیه ساز شد | پاسخ شهرداری منطقه ۹ در این باره

کد خبر 800315
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha