معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: فضای سبز پایتخت یک فضای خوب و متنوعی است و شهروندان از این فضای سبز استقبال کرده‌اند و مورد توجه آنها قرار دارد.

بوستان کوهپیما

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری در حاشیه یکصدوهشتادوششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران از بررسی طرح جامع فضای سبز تهران در مرکز مطالعات شهرداری تهران خبر داد و گفت: طرح جامع فضای سبز در حال حاضر در مرکز مطالعات شهرداری تهران در حال بررسی است؛ البته این نکته قابل توجه است که از سال ۸۸ این طرح در مرکز مطالعات باقی مانده بود؛ اما در این دوره از مدیریت شهری برگزاری جلسات در ارتباط با این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه تهران نیازمند یک طرح جامع در ارتباط با فضای سبز است، ‌ افزود: این طرح پس از اتمام در شهرداری تهران به شورا ارسال و ان‌شاءالله در یک زمانبندی مشخص تصویب و به اجرا خواهد رسید.

نظری در خصوص جزئیات طرح جامع فضای سبز شهر تهران، تاکید کرد: در این طرح به تنوع گونه‌های مختلف گیاهی و موارد مختلف پرداخته شده، همچنین در طرح جامع فضای سبز شهر تهران به چگونگی تأمین آب نیز اشاره شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه توسعه فضای سبز می‌تواند به افزایش میزان آب کمک کند، گفت: در طرح جامع فضای سبز به گونه‌های مختلف گیاهی بر اساس نوع منطقه پرداخته شده و ان‌شاءالله پس از تصویب این طرح تمام فرایندها در حوزه فضای سبز بر اساس این طرح انجام خواهد شد.

کد خبر 800849
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha