باشگاه مادریدی احتمالاً توانسته است سانچس را با مانسانو برای بازی ال‌کلاسیکو عوض کند.

مانسانو

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که مارکا پیش از این پیش‌بینی کرده بود خوسه ماریا سانچس، داور ال‌کلاسیکو خواهد بود، یک داور کاملا متفاوت این افتخار را به‌دست آورد. رئالی‌ها از سانچس دل خوشی نداشتند. حقیقت این است که باشگاه مادریدی با بیشتر داوران لالیگا مشکل دارد. آنها ناداوری‌ها علیه این باشگاه را به رشوه سازمان‌یافته و ۱۷ساله بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران یعنی نگریرا ربط می‌دهند، اما در میان همین داوران جنجالی اسپانیایی یک داور هست که رئالی‌ها از او بدشان نمی‌آید؛ خسوس خیل مانسانو. همین داور برای قضاوت بازی ساعت ۱۷:۴۵ امروز ۲تیم برگزیده شده است.

در بازی فصل ۱۵-۲۰۱۴ رئال‌مادرید موفق شد با داوری مانسانو در برنابئو ۳ بر یک بارسلونا را شکست دهد. در آن بازی کارلو آنچلوتی مربی رئال بود. در بازی فصل ۲۱-۲۰۲۰ قرار بود متئو لاهوس داور باشد، ولی روز قبل از مسابقه مانسانو جایگزین او شد. رئال در ورزشگاه دی‌استفانو موفق شد بارسا را ۲ بر یک شکست دهد. در آن بازی جرارد پیکه با مانسانو درگیری لفظی داشت.

مانسانو سابقه ۲۱‌بار داوری در لیگ قهرمانان ازجمله قضاوت در بازی نیمه نهایی را داشته است.او ۲‌بار ال‌کلاسیکو را سوت زده که هر ۲‌بازی را رئال با پیروزی به پایان برده است.درصد برد بارسلونا با مانسانو ۶۰‌درصد (۲۲‌برد از ۳۶‌بازی) و درصد برد رئال‌مادرید با او ۷۸‌درصد (۳۷‌برد از ۴۷‌بازی) بوده است.۱۱‌بازیکن بارسلونا طی ۳۶‌بازی از زمین بازی توسط این داور اخراج شده‌اند و ۴بازیکن رئال‌مادرید طی ۴۷‌مسابقه از او کارت قرمز دریافت کرده‌اند. کوادرا فرناندز نیز داور VAR خواهد بود. او در دوران حرفه‌ای خود هرگز در ال‌کلاسیکو حضور نداشته است.

کد خبر 801901
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha