درحالی قرار بود پرواز بغداد-تهران هواپیما آتا ساعت ۱۱:۱۵ ظهر دیروز انجام شود که با گذشت ۲۴ ساعت مسافران این پرواز در بلاتکلیفی قرار دارند. هواپیمایی آتا نیز پاسخگوی پیگیری مسافران این پرواز نیست.

شرکت هواپیمایی آتا

به گزارش همشهری آنلاین، قراربود پرواز شماره ۶۶۳۲ هواپیمایی آتا از بغداد به تهران در ساعت ۱۱:۱۵ دیروز انجام شود که با گذشت حدود ۲۴ ساعت این پرواز هنوز انجام نشده است.

یکی از مسافران این پرواز در این باره گفت: به جز گرفتاری و بلاتکلیفی ۲۴ ساعت اخیر مشکل ما این است که هواپیمایی آتا پاسخگوی پیگیری های ما نیست.

وی یادآور شد: قرار بود این پرواز ۱۱:۱۵ دیروز انجام شود که هواپیمایی آتا آن را به ساعت ۱۳:۳۰ موکول کرد در این ساعت مسافران سوار هواپیما شدند و دو ساعت در داخل هواپیما برای انجام پرواز منتظر ماندند.

وی بیان کرد: سپس مسافران را از هواپیما به بهانه نقص فنی پیاده کردند و آنها را به ترمینال بازگرداندند.

وی تاکید کرد: به ما اعلام شد یک قطعه از هواپیما دچار نقص فنی شده که باید تعویض شود، به گفته مسئولان هواپیمایی آتا بایستی این قطعه از ایران به فرودگاه بغداد منتقل می شد ما تا ساعت ۷ بعدازظهر منتظر رفع نقص بودیم که ساعت حوالی ۸:۳۰ مسافران را از بغداد به کاظمین برده و در هتل مستقر کردند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته در هتل هستیم و هیچ کس پاسخگوی ما نیست گفت: این مسافران  ۴ کاروان حج و زیارت بودند که اکثرا افراد مسن هستند و برخی از آنها دچار تب شدید شده اند.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: مشخص نیست چرا متولی حمل و نقل هوایی کشور این بخش را به حال خود رها کرده است از هواپیمایی آتا پیگیری می کنیم آنها پاسخگو نیستند در این شرایط چرا سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت های هواپیمایی متخلف برخورد نمی کند. اساسا چرا باید برای شرکت هایی که سابقه خوبی در تکریم مسافران ندارند مجوز پرواز صادر شود.

کد خبر 803200
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha