همشهری آنلاین: شنبه شب (12 اردیبهشت)، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید دیداری برگزار شد که تماشاگران تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهند کرد.

 در نبرد ال کلاسیکو، دو تیم بالای جدول بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند. در این بازی، ابتدا رئال مادرید با آغازی خوب موفق شد در همان یک ربع اول با یک گل از حریف صدرنشین خود پیش افتد. برای هیگوئین کار سختی نبود که با یک ضربه سر، کرنر سرجیو راموس را تبدیل به گل کند. اما قابل باور نبود که تنها پنج دقیقه بعد، کاملا نتیجه بازی عوض شود. در دقیقه 18 تیه‌ری آنری توپ ارسالی از سوی مسی را به گل تساوی بدل کرد و دو دقیقه بعد پویول،‌کاپیتان بارسا‌، توپی را که ژاوی از روی یک ضربه ایستگاهی فرستاده بود به تور دروازه کاسیاس چسباند. پس از آن دوبار رئال شانس گل تساوی را داشت که هردوی آنها را دست رفت. اما بازهم بارسا و این بار توسط لیونل مسی به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

 نیمه دوم با گلزنی میزبان همراه بود. در دقیقه 56، سرجیو راموس روی ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی توسط روبن، گل دوم تیمش را زد. اما این گل هم دو دقیق بعد توسط آنری پاسخ داده شد. اما کار به همین‌جا ختم نشد. گویا بداقبالی کاسیاس تمامی نداشت، چراکه دروازه‌اش دوبار دیگر در دقایق 75 و 83 به وسیله مسی و پیکه باز شد تا رئال در مقابل دیدگان متعجب هوادارانش شکست سنگینی را در مقابل رقیب سنتی‌اش تجربه کند. گل پیکه، صدمین گل کاتالان‌ها در این فصل لالیگا بود.

در دو بازی دیگر شنبه، ویارئال با دو گل مغلوب سویا شد و نومانسیا با همین نتیجه بر مالاگا پیروز شد.

 بقیه دیدارهای این هفته، روز یکشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 80433

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز