جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

وین: در حالی که برخی از پرداخت مالیات‌های میلیونی خود به دولت خودداری می‌کنند، ماموران مالیات برای اخذ بدهی 50 سنتی یک مرد به در خانه او مراجعه کردند.

این مرد که از حضور ماموران به شدت غافلگیر شده بود و تصور نمی‌کرد برای چنین بدهی ناچیزی به خانه‌اش مراجعه کنند در آغاز، ماجرا را شوخی فرض کرد اما پس از مشاهده کارت ماموران مجبور شد با آنها به اداره مالیات برود و بدهی‌اش را پرداخت کند.

این مرد میانسال به خبرنگاران گفت قبض مالیاتش 236 دلار و 50 سنت بوده است اما از آنجایی که پول خرد نداشته فراموش کرده بود 50 سنت باقیمانده را بپردازد. گفتنی است اخیرا اقدامات بسیار جدی برای اخذ مالیات‌های پرداخت نشده به اجرا درآمده است.

غذا همراه با  مار

نیویورک: هرچند خوردن برخی حیوانات در رستوران‌هایی مانند رستوران‌های چینی، امری عادی است اما اینکه یک رستوران معمولی در غذای خود سر حیوانات را سرو کند، تعجب‌برانگیز است.

اما این موضوع برای یک خانواده اتفاق افتاد و آنها قصد دارند غرامت سنگینی بابت این سهل‌انگاری از رستوران دریافت کنند. این خانواده برای صرف شام به این رستوران رفتند و پسر کوچک خانواده اسپاگتی سفارش داد. اما هنگامی که پیشخدمت غذا را جلوی او گذاشت، سر یک مار از بین رشته‌‌های ماکارونی بیرون آمد.

این پسربچه که حسابی ترسیده بود، شروع به فرار از رستوران کرد اما پدرش از این فرصت استفاده کرد و با تلفن همراهش از سر ماری که در غذا بود عکس گرفت. با وجود اینکه مدیر رستوران از آنها عذرخواهی کرد اما این خانواده به دادگاه شکایت کرده‌اند و معتقدند این غذا می‌توانسته سلامت فرزندشان را به‌خطر بیندازد.

کوزه‌گر در کوزه افتاد

لندن: یکی از مقامات طرح کنترل سرعت با دوربین‌های پیشرفته به دلیل رانندگی با سرعت غیرمجاز، گواهینامه‌اش را از دست داد.

این مرد جوان که به شدت با رانندگان متخلف برخورد می‌کرد در حالی دستگیر شد که با سرعتی بالاتر از سرعت مجاز در بزرگراه در حال رانندگی بود. البته او با وجود اینکه می‌دانست دوربین‌های ثبت سرعت به هیچ وجه اشتباه نمی‌کنند، اتهام رانندگی با سرعت غیرمجاز را نپذیرفت، اما پس از بررسی‌های بیشتر او ناچار شد به جرم خود اعتراف کند و قاضی دادگاه هم دستور داد که به مدت 6 ماه گواهینامه این مرد توقیف شود.

این در حالی است که معمولا برای نخستین تخلف رانندگی با سرعت غیرمجاز چنین جریمه سنگینی در نظرگرفته نمی‌شود اما قاضی گفت با توجه به موقعیت شغلی وی باید برخورد جدی‌تری با او صورت گیرد تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

عروسی در آسمان

لندن: یک خط هوایی نه چندان گرانقیمت اخیرا تصمیم گرفته است تا به منظور افزایش درآمدش به مسافران امکان برگزاری مراسم عروسی در آسمان را ارائه کند. رئیس این شرکت هوایی در مورد این امکان تازه گفته است: این روزها زوج‌های جوان به دنبال مراسم عروسی عجیب و غریب هستند؛

به عنوان مثال عروسی زیر آب یا زمین فوتبال. این در حالی است که ما می‌توانیم برای آنها امکان ازدواج بر فراز ابر‌ها را فراهم کنیم. به گفته وی، در صورت کسب مجوز‌های لازم، عروس و داماد‌های جوان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ها در آسمان به عقد هم درآیند و دوستان و آشنایان‌شان هم می‌توانند در جریان این ازدواج رؤیایی آنها را همراهی کنند.

گفتنی است احتمال دارد برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم، تغییراتی در نحوه قرار گرفتن صندلی‌های هواپیما داده شده و به عنوان مثال سالن عروسی در طول هواپیما ایجاد شود.

کد خبر 80855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز