با وجود اینکه ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده خبرها درباره اینکه کشتی توقیف‌شده توسط انصارالله یک کشتی اسرائیلی نبوده اما دفتر نخست‌وزیر این رژیم مدعی شد «ربودن کشتی پیامدهای بین‌المللی ایجاد خواهد کرد».

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبرها مبنی بر اینکه انصارالله یمن یک کشتی مرتبط با این رژیم را دریای سرخ توقیف کرده است، مدعی شد «ربودن کشتی پیامدهای بین‌المللی در ارتباط با امنیت خطوط کشتیرانی جهانی ایجاد خواهد کرد».

رژیم صهیونیستی در ادامه مواضع خصمانه خود علیه ایران مدعی شد: ما به شدت حمله ایرانی به یک کشتی بین‌المللی را محکوم می‌کنیم. رصد شدن یک اقدام تروریستی جدید ایرانی به منزله تشدید تنش بزرگ علیه شهروندان جهان آزاد است.

نخستین واکنش رژیم صهیونیستی به توقیف یک کِشتی توسط یمن

ارتش یمن یک کشتی اسرائیلی را توقیف کرد | ۵۲ خدمه کشتی دستگیر شدند

رسانه‌های عبری می‌گویند انصارالله به ایجاد چالش برای این رژیم ادامه داده و یک کشتی اسرائیلی را تحت کنترل خود درآورده‌اند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی که سابقه طولانی در ایجاد ناامنی و کشتار غیرنظامیان دارد، مدعی شده «ربودن کشتی باربری در نزدیکی یمن در جنوب دریای سرخ یک رخداد بسیار خطرناک در سطح جهانی است».

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: کشتی ربوده شده، ترکیه را در مسیرش به هند با پرسنل غیرنظامی بین‌المللی ترک کرد و در آن اسرائیلی‌ها حضور نداشتند و این کشتی اسراییلی نبود.

پیشتر شبکه خبری المیادین به نقل از منابع موثق گزارش داد «نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در عمق دریای سرخ توقیف کنند».

المیادین خبر داده ۵۲ نفر در کشتی اسرائیلی، بازداشت شده‌اند.

منابع موثق یمنی تأکید کردند که خدمه کشتی و سرنشینان آن در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارند و ملیت آن‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط یمن شناسایی شده است.

در همین رابطه، وبگاه آکسیوس به نقل از یک منبع صهیوینستی نوشت: حوثی‌ها (انصارالله) به یک کشتی که بخشی از آن متعلق به یک شرکت اسرائیلی بود، حمله کردند و کنترل آن را به دست گرفتند.

منابع المیادین همچنین گفته‌اند یک تاجر اسرائیلی به نام «رامی اونگر» مالک کشتی بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داده تل‌آویو در حال بررسی این موضوع است.

کد خبر 808773
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 58
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    11 8
    بی‌تفاوتی کشور‌های اسلامی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی همراهی با آن جنایات است هرگونه کوتاهی و بی‌تفاوتی از سوی تمامی کشور‌ها بویژه سران کشور‌های اسلامی گناه نابخشودنی و همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی است.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 6
    در ایامی که جنایات وحشیانه رژیم غاصب فلسطینی موجب خروش و خشم ملت‌ها شده است و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سراسر کشور در یک حرکت الهام‌بخش و با برگزاری راه‌پیمایی و اجتماعات میلیونی نفرت و انزجار خود را از این‌گونه اقدامات ننگین این رژیم منحوس نشان دادند رژیم صهیونیستی در کمال وقاحت و بی‌شرمی و بدون توجه به کوچکترین اصول انسانی و بی‌اعتنا به قواعد بین‌المللی؛ با هدف‌گیری سازمان‌یافته مدرسه «الفاخوره» وابسته به سازمان ملل در اردو‌گاه آوارگان «جبالیا» و مدرسه «تل‌الزعتر» و مدرسه «ابوحسین»، و بمباران موجب به خاک و خون کشیدن و شهادت صد‌ها نفر از زنان و کودکان غزه و کادر نجات و درمان و کارمندان سازمان ملل شود.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    6 8
    بنده از حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه حمایت و استقبال می کنم. پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نظامیان آمریکا حق حضور در شرق سوریه را ندارند. حضور نیروهای آمریکا در سوریه غیر قانونی و برای حمایت از تروریست است. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      1 0
      تکبیر
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 4
    سازمان‌های بین‌المللی برخورد قاطعی با جنایتکاران صهیونیست انجام نمی‌دهند سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد برخورد قاطعی با جنایتکاران صهیونیست انجام نمی‌دهند و برخی کشورهای منطقه هم متأسفانه ساکت هستند. حمایت از مردم مسلمان غزه یک واجب دینی، عقلی، عرفی و انسانی است و کمترین کاری که ما باید انجام دهیم، ابراز همدردی است. این‌طور تصور نشود که حرکت و ایستادگی این عزیزان که در خط مقدم قرار دارند، بدون مبناست! این افراد جهان‌بینی دارند. مردم مظلوم غزه، مسلمان هستند و با ایمان به خداوند ایستادگی می‌کنند. به قول یکی از عزیزان، این مردم شهید متولد می‌شوند و زنان، نوزادان خود را به قصد شهادت در راه خدا به دنیا می‌آورند. مردم فلسطین به نقش انسان در تغییر شرایط آگاهی دارند و می‌دانند که اگر گذشتگانشان با دشمن سازش کردند، طبق آیه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، آنها می‌توانند شرایط را تغییر دهند.
  • بابائی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    98 6
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 4
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 2
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 4
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 44 روز 100 درصد فقط بیش از 13 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    88 7
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    86 8
    نیروهای آمریکائی در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در سوریه از سال 2011 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در یمن از سال 2015 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در اوکراین از سال 2021 تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    68 8
    پنتاگون: به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه 55 بار حمله شده است/ نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟ آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    84 5
    تروریسم دولتی و با حمایت و پشتیبانی همه جانیه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در غزه است و قوانین بین‌المللی را در آنجا نقض می‌کند. اسرائیل یک رژیم تروریست است اسرائیل یک رژیم تروریست و پایان نخست‌وزیر این رژیم نزدیک است.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    78 5
    بیمارستان‌های غزه با موشک‌های آمریکایی و انگلیسی بمباران می‌شود
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    81 7
    جنایات غزه نمایشگاهی از خباثت‌های غرب و آمریکای جنایتکار است
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    92 11
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند. در این مدت 44 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    75 4
    سران رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل جنگ غزه باید محاکمه شوند
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    85 6
    ارتش اسرائیل جز کشتار زنان و کودکان دستاوردی نداشته است. که ارتش رژیم صهیونیستی شکست خورده و جز کشتار زنان و کودکان دستاوردی نداشته است.
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    84 5
    يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵/ امروز آمریکایی‌ها با همه توان در مسیر حمایت از اسرائیل جنایتکار گام بر می‌دارند. آمریکا اکنون آشکارا و به طور مستقیم شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش است. در ضمن آنچه که امروز در غزه در حال اتفاق افتادن است، همه ادعاهای تاریخی دنیای غرب نظیر لیبرال دموکراسی و حقوق بشر را زیر سؤال برد و نشان داد هر آنچه که به نام حقوق بشر و دموکراسی تبلیغ می‌کردند دروغ بزرگ بوده است.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 1
    باتوجه به پایان جنگ در یمن ایران باید راه خودرا از انصار الله جدا کند چرا که این گروه ممکن است با اقدامات جنگی بهانه دست دشمنان انقلاب اسلامی ایران داده ومشکل جنگ را برای ایران موجب شود
  • رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 1
    بمیر از شدت درد
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 1
    خاک آمریکا را با بمب اتم بزنید کله مار را بزنید
  • محمود IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 1
    کشتن ۱۳ هزار کودک و زن بی دفاع فلسطنی تبعات بین المللی ندارد ولی یک کشتی مربوط به یک سرمایه دار صهیونیزم تبعات بین المللی داره
  • عباس IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 1
    دوستان عزیز قیافه این فرد را خوب نگاه کنید شرارت و خوناشامی از صورتش گرگ صفتش می بارد
  • هموطن. IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 1
    سلام به همه مردم آزاده جهان.هروقت سازمانهای بین المللی رژیم صهیونسیتی رو محکوم کردن اون موقع حق دارند اعتراض کنند پس همه آنها باید لال بشوند وزیر زیادی نزنند که آبروی نداشتشون بدتر می‌ره.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 1
    سن بازنشستگی در ایران شد ۳۵ سال
  • علی سعید IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    آفرین
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    مگه سازمان بین‌المللی وجود دارد ظاهرا قانون قانون جنگل است
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 0
    حمله به بیمارستانها ومدارس وکشتار 5000 کودک و5000 زن بیگناه با چه قانون بین المللی تطبیق دارد!!!! ضربه ای زدی ضربه ای نوش کن تابمیری تروریست کثیف نژادپرست
  • علی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    4 0
    از کی شما عبارت محکوم و بلد شدید شما که داری نسل کشی میکنی،مرگ بر اسراییل جنایت کار دیگه نفس های اخر شماست
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 0
    در قضیه غزه غرب با اعراب هماهنگ هستند تله ای برای ایران گسترانده تا صدای ایران را از کشتار مردم غزه بلند کنند وتا کنون ایران هم نقشه آنها را خوانده ونقش بر آب کرده
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    دستشان درد نکنه . اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند گور مجامع بین المللی که در برابر کشتار کودکان مسلمان خفه خون گرفتند غلط میکنند مداخله کنند.!
  • بی نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    امنیت را باید از کسانی که ناامنی ايجاد می‌کنند گرفت.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    3 0
    آفرین بردلاور مردان یمنی انتقام خون مردم بی گناه غزه راازاین گرگ صفتان بگیرید درود بر انصاروالله یمن
  • همرزم هادی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    کشتن بیماران در بیمارستانها و کودکان و زنان پیامد بین المللی ندارد وقتی سازمانهای بین المللی نمی توانند جلوی جنایات شمارا بگیرند جهان آزاد خود اقدام می کنند این تازه شروع یک رویارویی باجنایات شما است شما باید به تعداد شهدای غزه و کرانه باختری درگوشه وکنارجهان تلفات بدهید هرگز نمی توانیدازچنگال عدالت فرار کنید
  • حسن IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 0
    تمام تلاش اسراییل این است ایران را به جنگ بکشاند وبا اتهام زنی دنبال این ما جرا جویی است با دقت تمام لازم است هوشیار باشیم
  • حزب الله BR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    2 0
    یمنی ها. نشان دادن آزاد مردانی هستند که از مظلومان بی دفاع غزه حمایت همه جانبه می کنند این اقدام شجاعانه باعث فخر جهان اسلام باید باشد و حمایت همه‌جانبه از یمنی های شجاع باید گردد آمریکا و اسرائیل غلطی نمی توانند بکنند ترکیه خائن و منافق خصوصا اردوغان و همپیالگی هایش بدانند آخرین هشدار به آنها نیز هست
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    خاک بر سر نتانیابو چطوری کشتی توقیف شده میشه حقوق بین‌الملل ولی دوازده هزار نفر انسان بیگناه کشته وقتل عام میشن خبری از حقوق بشر و بین‌الملل نیست خدا اسرائیل زیر ورو کنه انشاءالله
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    هورا به یمنی های ...دار
  • US ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    اسرائیل ترویست غده سرطانی فلسطین را رها کن اجیر شده انگلیس و آمریکا
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    ارتش اسرائیل در جنگ غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب علیه غیر نظامیان استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    نتانیاهو یزید زمان است جو بایدن جنایتکار هم ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    1 0
    جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است. این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم. حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    هدف قرار دادن زنان و کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود. هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود. بیش از 13 فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نوارغزه مرتکب جنایات جنگی شده اند و باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شوند.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    رژیم صهیونیستی فقط زبان زور می‌فهمد/ کشورهای اسلامی مقاومت فلسطین را تسلیح کنند
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    اسرائیل هرگز امنیت نخواهد داشت، چون غزه با بمب‌های آمریکا بمباران می‌شود
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    پیگیری محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی/ اگر آمریکا کمک‌های خود را به رژیم صهیونیستی قطع کند، این رژیم زمین‌گیر می‌شود. اگر کشور‌های اسلامی در دادگاه‌های خود بر اساس اصل صلاحیت جهانی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند مقامات این رژیم غاصب نمی‌توانند به ۵۷ کشور اسلامی دیگر سفر داشته باشند و اموال و شرکت‌های این رژیم می‌تواند در قالب تحریم ضبط شود.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    آمریکا جنایتکار در جنگ غزه شکست خواهد خورد/ اسرائیل جنایتکار در جنگ غزه شکست خواهد خورد.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان برای همکاری با داعش/ انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. هر هفته 100 تروریست از ترکیه برای پیوستن به داعش وارد سوریه می‌شوند.
  • ایرج IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    آخه چغندر اگه کشتی اسراییلی نیست .توچکاره ای .حالا وکیل ومدعی العموم دنیا هم شدی.؟مگر اینکه غیر از اینی باشه که میگی .بچه پررو!!
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    بیش از۷۰ درصد شهدای غزه از زنان و کودکان هستند که حدود ۷۰ درصد شهدای غزه از زمان آغاز جنگ تاکنون، از زنان و کودکان هستند. که رژیم صهیونیستی بیش از یک هزار و ۳۰۰ حمله علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. بیش از پنج هزار کودک و سه هزار و ۳۰۰ زن تاکنون شهید شده‌اند. در این حملات، بالغ بر ۳۰ هزار نفر زخمی شده‌اند که ۷۵ درصد از آنها، زنان و کودکان هستند.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۸۷ نفر رسید روزانه حداقل ۱۵ دستگاه تانک صهیونیستها منهدم می‌شود.
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه یک واقعیت است
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    جنایت‌های تروریستی اسرائیل در نوار غزه توهین به بشریت است
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    افشاگری سازمان «عفو بین‌الملل» درباره جنایت جنگی ارتش رژیم صهیونیستی/ سازمان «عفو بین‌الملل» اعلام کرد بعد از بررسی دو نمونه از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که رژیم اسرائیل بدون هیچ گونه مدرک دال بر وجود اهداف نظامی، شهروندان فلسطینی را در یک کلیسا و یک خانه هدف حمله قرار داده است.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    آمریکا جنایتکار به حملات وحشیانه علیه مردم غزه پایان دهد. اسرائیل جنایتکار به حملات وحشیانه علیه مردم غزه پایان دهد.