چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

آگهی‌هایی در فضای مجازی منتشر می شود که نشان می دهد گروه‌های مردمی و خیر از شهروندان می خواهند که تا جایی که در توان دارند در فصل سرما به افراد نیازمند کمک کنند.

گرمای همدلی در روزهای سرد

به گزارش همشهری آنلاین، بالاخره پاییز آن روی دیگرش را هم نمایان کرد و روزهای سرد از راه رسید. برای ما که در خانه نشسته‌ایم، پتو را روی پاهای‌مان انداخته‌ایم و از گرمای مطبوع آن لذت می‌بریم و چای می‌نوشیم، شاید فکر کردن به آدم‌هایی که در این سرما سقفی بالای سر خود ندارند و جایی برای گرم شدن پیدا نمی‌کنند و حتی جان خود را به‌خاطر ماندن در سرما از دست می‌دهند، سخت باشد. اما در بین ما هستند کسانی که نه‌تنها به افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب فکر می‌کنند، بلکه دست به کار شده و با جمع‌آوری وسایل گرمایشی، سعی می‌کنند به این افراد کمک کنند.

شاید آگهی‌هایی را در فضای مجازی دیده باشید که گروه‌های مردمی و خیر منتشر می‌کنند تا مردم تا جایی که در توان دارند به افراد نیازمند کمک کنند. اگر شما هم می‌خواهید که در این کارهای خیر شریک باشید، اول از صحت و سقم آگهی‌ها مطمئن شوید و بعد درصورت اطمینان، هم خودتان به این گروه‌های مردمی کمک کنید و هم از اطرافیان‌تان بخواهید که در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
بیشتر بخوانید:

ضمن اینکه شهرداری تهران هم در طرحی به اسم حامی شهر که قبلا درباره‌اش گفته‌ایم، به همین کار مشغول است و با شناسایی افراد نیازمند و کارتن‌خواب که در سرما مانده‌اند، آنها را راهی گرمخانه‌ها می‌کند و در مواردی که سرپناه برای آنها وجود ندارد می‌توانند در مراکز شهرداری تهران بمانند و غذا و محل استراحت در اختیار آنها قرار می‌گیرد، فقط کافی است شما به‌عنوان یک شهروند با مشاهده این افراد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرید و اطلاع دهید تا گشت‌های شهرداری به یاری‌شان بروند.

کد خبر 809850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha