اگر وسایلتان را در مترو گم کردید، نترسید؛ لزوما آنها را دزد نزده و ممکن است آن را جا گذاشته یا از دستتان افتاده باشد، پس خونسردی‌تان را حفظ کرده و با روشهایی که در زیر به شما معرفی می‌شود، وسایلتان را پیدا کنید.

دستفروش مترو

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: اگر وسایل خود را در مترو جا گذاشته و یا گم کرده‌اید اول به مدت یک هفته فرصت دارید تا به انتظامات ایستگاه مراجعه کنید و آن را تحویل بگیرید.

دوم: اگر در این مدت موفق به مراجعه حضوری نشدید؛ طبق روال تمامی وسایل پیدا شده که کسی سراغی از آنها نگرفته است به ایستگاه مرکزی هر خط فرستاده می‌شود تا در سامانه ستاد اشیا پیدا شده ثبت شود و بعد وسایل به ستاد مرکزی تحویل داده می‌شوند.

سوم: بعد از این می‌توانید از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۶:۳۰ روزهای شنبه تا پنج‌شنبه با تلفن‌های ۳۳۹۰۰۱۷۲ و ۳۳۹۰۰۱۷۱ ستاد تماس گرفته و جویای وسایل گمشده خود شوید. در صورت تطبیق مشخصات، وسایل به شما تحویل داده می‌شود.

چهارم: این اشیا تا دو ماه در ستاد باقی می‌مانند و اگر در این مدت صاحب آن پیدا نشد مراحل اداری طی شده و به انبار فجر حضرت امام مربوط به اموال بلاصاحب و بلا وارث تحویل داده می‌شوند. ضمناً مدارک شناسایی هم به مراکز صادرکننده فرستاده می‌شوند.

کد خبر 811421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha